۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۵۸۴۰۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رسانه ها تغذیه سالم فکری به جامعه بدهند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در جنگ رسانه ای تیر خلاص دشمن به سمت اندیشه ها است، گفت: رسانه ها تغذیه فکری به جامعه بدهند.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جمع رسانه های استان اظهار داشت: نقش رسانه ها در جامعه کنونی بسیار مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه اهل خبر مانند تغذیه ای برای جامعه هستند، گفت: همانگونه که بدن انسان برای زنده ماندن نیازمند تغذیه بوده، جامعه نیز برای تکاپو نیازمند تغذیه فکری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در راستای تزریق تغذیه سالم به جامعه تلاش شود، گفت: متاسفانه انسان ها برای سلامتی بدن تلاش زیادی می کنند اما آنچه به فکر و قلب تزریق می شود، مفید نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه می توان خبرنگار را به شاهد در یک محکمه تشبیه کرد، افزود: قضاوت ها تنها به دادگاه و قاضی مربوط نمی شود، چراکه روزانه صدها مسأله از مقابل دیدگاه مان می گذرد.

سرنوشت جامعه در اخبار و مطبوعات است

وی با بیان اینکه سرنوشت جامعه در اخبار است، گفت: اگر اخباری که در دسترس مردم قرار می گیرد بر  اساس باطل باشد، مردم نیز در قضاوت ها باطل را انتخاب می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنگ نرم دشمن خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ رسانه ای تیر خلاص را به اندیشه ها نشانه گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اکنون در جبهه فرهنگی باید علیه دشمن بجنگیم، گفت: خبرنگاران، فرماندهان و سربازان جنگ نرم هستند.

وی بیان کرد: دشمن در رسانه ها از نظر تکنیک و تاکتیک های جامعه شناختی و روان شناختی کاملا مجهز عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در تبلیغات خود سنگ تمام گذاشته است، اظهار کرد: تبلیغات دشمن به گونه ای قوی بوده که ضد ارزش ها را بزک کرده  و به خورد جامعه می دهد.

دشمن در مقابل رسانه ها قرار دارد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: سرنوشت نسل آینده به نشریات و مطبوعات گره خورده که باید این امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در جنگ کنونی دشمن، حرف اول را قلم می زند، گفت: دشمن در مقابل رسانه ها قرار گرفته و آن ها را احاطه کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به هیچ چیز و هیچ کس رحم نمی کند، اظهار کرد: عناوینی با عنوان حزب و اصطلاحات سیاسی ابزاری برای دشمن بوده اما هدف نهایی اش تسلط بر جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: دشمن از تمام گزینه های روی میز برای نابودی اسلام استفاده می کند و برای این امر کمر همت بسته است.

احقاق حق و ابطلال باطل صحنه مجاهده خبرنگاران است

وی خطاب به خبرنگاران بیان کرد: دشمن به شما هیچ مراعاتی نکرده پس نباید برای او هیچ مراعاتی کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: به هیچ چیز جز ارزش های والا فکر نکنید و با هیچ چیز نیز معامله نکنید چراکه ارزش کار خبری از هر چیزی بالاتر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به رسانه ها، بیان کرد: شهید حججی سرش  را در قیامت به عنوان حجت می آورد و شما نیز در قیامت با قلم خود اتمام حجت کنید.

وی خواستار رسوا کردن باطل از سوی رسانه ها شد و گفت: احقاق حق و ابطال باطل صحنه مجاهده مطبوعات و خبرنگاران است./۸۸۰/د103/ب1

منبع: مهر

ارسال نظرات