۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۵۸۳۸۴
از سوی مؤسسه ‌آموزش های آزاد مؤسسه امام خمینی صورت گرفت؛

پذیرش از حوزه ها و دانشگاه ها برای برگزاری طرح ولایت

مؤسسه ‌آموزش های آزاد مؤسسه امام خمینی(ره) از میان حوزه های علمیه و دانشگاه های متقاضی برگزاری طرح ولایت نام نویسی می کند.
طرح ولایت مؤسسه امام

حجت الاسلام الهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش دوره های طرح ولایت از سوی مؤسسه آموزش های آزاد مؤسسه آموزشی و پژوشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: این دوره ویژه دانشجویان و طلاب حوزه علمیه است.

مدیر مرکز طرح ولایت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در زمینه شیوه نام نویسی در دوره های طرح ولایت بیان کرد: مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به صورت مستقیم نام نویسی ندارد بلکه مؤسسه این دوره ها را برای دانشگاه هایا حوزه های علمیه متقاضی برگزار می کند و این نهادها هستند که نام نویسی را از افراد  متقاضی انجام می دهند.

وی ادامه داد: این که گفته می شود پذیرش دوره های طرح ولایت آغاز شد منظور این است که دانشگاه ها یا حوزه های علمیه ای که می خواهند طرح ولایت را برگزار کنند می توانند از طریق سامانه مرکز مدیرت آموزش های آزاد مؤسسه امام خمینی به نشانی http://velayat.iki.ac.ir/  برای نام نویسی اقدام کنند.

حجت الاسلام الهی ادامه داد: همچنین دانشگاه ها یا حوزه های علمیه متقضای برگزاری دوره طرح ولایت می توانند برای نام نویسی به صورت حضوری به مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) واقع در بلوار امین،بلوار جمهوری اسلامی مراجعه کنند.

وی با اشاره به مکان و زمان برگزاری دوره های طرح ولایت گفت: این دوره ها از 20 تیر تا 11 شهریور 97 برگزار می شود اما هر مرکزی که متقاضی دوره می شود باید در یک دوره 40 روزه شرکت کند و غالبا این دوره ها در مشهد برگزار می شوند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات