۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۵۸۳۶۱
رییس دفتر جامعه مدرسین:

پویایی مجمع نمایندگان به رشد و تعالی حوزه کمک می کند

حجت الاسلام ابراهیمی مجمع نمایندگان پویا را دلیلی بر پویایی حوزه علمیه دانست و تأکید کرد: حوزه ای انقلابی است که پویا باشد.
علی ابراهیمی

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در حاشیه برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم چنانچه در اساسنامه مجمع بیان شده است تحت اشراف جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشرافیت معاونت جامعه و روحانیت جامعه مدرسین برگزار می شود.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دیدار اعضای هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار برای نخستین مرتبه بحث انقلابی ماندن حوزه علمیه را در این دیدار مطرح کردند.

وی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را دارای جایگاه حساسی دانست و تصریح کرد: این مجمع ارتباط تنگاتنگی با بدنه طلاب حوزه علمیه دارد و هر نماینده ای که از سوی طلاب شهرستان ها انتخاب می شود باید به امور طلاب اعم از مشکلات معیشتی و تحصیلی طلاب و فضلای منطقه بپردازد.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: حوزه ای انقلابی است که پویا باشد و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم می توانند طرح هایی در زمینه پویایی حوزه علمیه ارائه دهند بنابراین اگر مجمع نمایندگان طلاب پویا باشد حوزه علمیه نیز پویا خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) برای تشکیل مجمع نمایندگان و رهبر معظم انقلاب بر استمرار مجمع نمایندگان و طلاب فضلای حوزه علمیه قم تأکید داشتند و توصیه می کردند انتخابات آن با شور بیشتری انجام شود که شکر خدا انتخاباتی با شکوهی در انجام است و امیدواریم افرادی که از سوی طلاب انتخاب می شوند بتوانند با طرح ها و لایحه ها و پیشنهاداتی که در مجمع تصویب می کنند و به شورای عالی و دیگر مراکز حوزوی ارسال می کنند پس از تصویب بتواند تأثیر فراوانی در پیشرفت حوزه علمیه داشته باشد./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات