۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۵۵۸۳۴۴
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در گفت وگو با رسا:

نتایج انتخابات مجمع نمایندگان تا پایان سال اعلام می شود

رییس ستاد برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب اعلام کرد نتایج انتخابات تا قبل از تعطیلات نوروز اعلام می شود.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال صبح امروز در حاشیه آغاز انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در مدرسه فیضیه قم پاسخگوی سؤالات خبرنگار خبرگزاری رسا بود.

وی ضمن تقدیر از همکاری همه جانبه خبرگزاری رسا جهت پوشش کامل این انتخابات، گفت:‌احتمال دارد در صورت نیاز زمان اخذ رای را تمدید می کنیم و  اگر نیاز شد ساعاتی نیز بعد از نماز مغرب و عشاء اقدام به اخذ آراء طلاب خواهیم کرد.

رییس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان درباره شمارش آراء نیز اظهار داشت: بعد از اتمام کار اخذ آراء در شهرک مهدیه و پردیسان که فردا خواهد بود، صندوق های آراء به محل جامعه مدرسین انتقال داده شده و با حضور مسؤولان هیات نظارت کار شمارش شروع می شود.

وی اعلام کرد:‌شمارش آراء به صورت دستی است، در عین حال کنترل رایانه ای نیز وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال درباره شکایات احتمالی نامزدهای انتخابات مجمع نمایندگان طلاب نیز اظهار داشت: اگر شکایتی هم باشد به دلیل بهره گیری از سامانه رایانه ای، در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی و نتیجه به دواطلب اعلام می شود.

رییس ستاد برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب درباره زمان اعلام نتایج انتخابات نیز اعلام کرد:‌ تلاش می کنیم تا قبل از تعطیلات نوروز نتایج را اعلام کنیم. /۱۳۲۴/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات