۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۵۵۸۳۴۲

آغاز هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب

انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز در مدرسه فیضیه آغاز شد.
آغاز انتخابات مجمع نمایندگان طلاب انتخابات مجمع نمایندگان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ساعت 8:30 صبح امروز در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه آغاز شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال رییس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان در این مراسم فرمان آغاز انتخابات را صادر و نکاتی درباره جایگاه این مجمع و لزوم شرکت طلاب در انتخابات بیان کرد.

طلاب واجد شرایط که بیش از 50 هزار نفر پیش بینی شده اند می توانند با همراه داشتن مدارک شناسایی و کدملی تا اذان مغرب و عشاء برای اخذ رأی به مدرسه فیضیه مراجعه کنند.

طلاب و روحانیون با شرکت در این انتخابات نمایندگان خود را برای چهار سال انتخاب می کنند.

فردا دوشنبه 21 اسفندماه نیز صندوق های سیار هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نوبت عصر در مسجد فاطمه زهرا(س) پردیسان و امام علی(ع) شهرک مهدیه مستقر خواهند شد تا طلاب جا مانده نیز بتوانند در این انتخابات شرکت کنند.

براساس این گزارش، هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در 148 حوزه انتخابیه برگزار می شود که بیش از 600 نفر برای نامزدی نام نویسی کرده اند و 450 نفر تأیید صلاحیت شده اند؛ طلاب و فضلا می توانند برای مشاهده اسامی به اینجا مراجعه کنند.

گفتنی است، صندوق های رأی در این دوره برخلاف دوره های قبل که براساس حوزه های انتخابیه تفکیک شده بودند به صورت استانی تفکیک شده اند و فقط استان هایی که از رأی دهندگان بیشتری برخوردار هستند دارای چند صندوق رأی هستند./1324/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات