۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۵۸۲۲۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد؛

ساماندهی ۵۰ هزار مبلغ در مناسبت های دینی و انقلابی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: یکی از افتخارات سازمان تبلیغات اسلامی، ساماندهی ۵۰ هزار مبلغ در مناسبت های دینی و انقلابی است.
نوری زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نوری زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در همایش تجلیل از مبلغان و وعاظ برتر استان تهران که در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: هر کجا که روحانیان به امر تبلیغ اهتمام دارند ما شاهد آسیب‌های اجتماعی کمتری در آن نقطه هستیم.

وی افزود: هرکجا روحانیان مستقر و شبکه تبلیغ حضور دارند میزان آسیب های اجتماعی کم است.

حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه تبلیغ، شغل نیست بلکه لطف خداوند متعال به ما است تا بتوانیم دین خدا را به اطلاع مردم برسانیم، ابراز کرد: یکی از افتخارات سازمان تبلیغات اسلامی، ساماندهی 50 هزار مبلغ در مناسبت های دینی و انقلابی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه شرایط تبلیغ در جامعه امروز، متفاوت از گذشته است، اظهار داشت: سطح کیفی اندیشه و بالندگی فکری مخاطبان ما، امروز بیشتر از گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه مساجد باید به عنوان پایگاه مردمی تبدیل شوند و به اقامه نماز جماعت در آنها بسنده نشود، گفت: باید نیازهای جامعه را در شرایط فعلی بسنجیم؛ موضوعی که مورد تایید رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام نوری زاده با تاکید بر اینکه باید از فضای مجازی، در حوزه تبلیغ استفاده شود، عنوان کرد: البته همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر استفاده از ابزارهای روز، بر بهره مندی از روش های سنتی تبلیغ نیز تاکید دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه تبلیغ روحانیان از هر رسانه ای می‌تواند مهمترین امر باشد، خاطرنشان کرد: روحانیان مستقر و مبلغان باید دارای سعه صدر، باسواد، بامحبت، پیشگام، آشنا با ابزارهای روز و مخلص باشند و به فرهنگ مخاطبان احترام بگذارند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات