۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۵۸۲۱۴
در پایان نامه حوزوی بررسی شد؛

احکام روابط اجتماعی و تعامل با کفار

احکام روابط اجتماعی و تعامل با کفار عنوان پایان نامه طلبه خواهر حوزه علمیه است که از سوی اکرم مشایخ از طلاب فقه و اصول دفاع شد.
دفاع پایان نامه سطح ۳

به گزارش خبرگزاری رسا، «مدینه صدیق»معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس از برگزاری جلسه دفاع از پایان‌نامه یکی از طلاب حضوری سطح سه به صورت ویدئوکنفرانس در ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس خبر داد.

جلسه دفاعیه خانم اکرم مشایخ از طلاب فقه و اصول، ورودی سال 89 مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه النبی(س) شیراز، با عنوان «احکام روابط اجتماعی و تعامل با کفار» و با راهنمایی حجت‌الاسلام غلامرضا نورمحمدی برگزار شد.

مشاوره این پایان‌نامه را حجت‌الاسلام‌ محمدهادی رحیمی صادق و داوری آن را حجت‌الاسلام عبدالرسول هادیان شیرازی بر عهده داشت. این پایان‌نامه در صورت انجام اصلاحات با رتبه خوب پذیرفته شد.

بر اساس این گزارش، جلسه دفاعیه خانم ناهید جهانگیری از طلاب فقه و اصول، ورودی سال 89 مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه النبی(س) شیراز نیز با عنوان «مبانی فقهی وصیت تملیکی در حقوق ایران و مصر» و با راهنمایی حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی برگزار شد.

داوری این پایان‌نامه را حجت‌الاسلام محمدمهدی کریمی نیا بر عهده داشت. این پایان‌نامه در صورت انجام اصلاحات با رتبه خوب پذیرفته شد./۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات