۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۵۸۱۷۴
همزمان با میلاد حضرت زهرا؛

۲۵ جهیزیه به زوج های نیازمند اهدا شد

حجت الاسلام شکوهیان با اشاره به اینکه ازدواج جوانان دغدغه امروز خانواده ها است، گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) ۲۵ سری اقلام ضروری و مورد نیاز جهیزیه برای تشکیل خانواده زوج های جوان و کم برخوردار تهیه شد.
توزیع جهیزیه در میان نو زوج های طلبه خوزستانی

حجت الاسلام شکوهیان، معاون محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی مسجد حضرت جوادالائمه(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: به همت خیران و نمازگزاران این مسجد و به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) ۲۵ سری اقلام ضروری و مورد نیاز جهیزیه برای تشکیل خانواده زوج های جوان و کم برخوردار تهیه شد.

معاون محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت: به برکت خون شهدای این مسجد چندین تشکل و مجموعه مردم نهاد از قبیل پایگاه بسیج حضرت جوادالائمه، مؤسسه مردم نهاد رهپویان امام(ره) و انقلاب اسلامی، مؤسسه حرکت های جهادی سردار شهید فرجوانی، شبکه جوانان رضوی خوزستان و کانون فرهنگی هنری مسجد ذیل یک مجموعه واحد به نام قرارگاه فرهنگی، جهادی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) با اتحاد و همدلی و یکپارچگی عملیات های مختلف گسترده به روز و ضروری را در راستای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقدام آتش به اختیار مجموعه های فرهنگی به اجرا در می آورند تا بتوانیم در شرایط کنونی که مورد تهاجم همه جانبه دشمنان در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و اعتقادی هستیم، گامی را در این راه دشوار اما پربرکت برداریم.

حجت الاسلام شکوهیان ابراز داشت: در سری های قبلی که این جهیزیه ها به زوج های جوان اهدا شد شاهد آن بودیم چه زندگی های ساده پربرکتی شکل می گرفت و ازدواج جوانان که دغدغه امروزه خانواده ها است، تسهیل شد.

وی ادامه داد: به یاری خداوند متعال و با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همت و پشتیبانی و همکاری مردم عزیز این حرکت خداپسندانه را با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد.

معاون محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) افزود: گام بعدی اقدامات محرومیت زدایی این مسجد برگزاری اردوی جهادی در اسفند ۹۶ و نوروز ۹۷ است که بنا داریم با استفاده از ظرفیت های مردمی اقدام به کارهای تکمیلی مرمت، بازسازی و احداث منزل محرومین مدارس و مساجد در مناطق روستایی کنیم.

حجت الاسلام شکوه نیا اعلام کرد: دست همه داوطلبان و خیرین نیک اندیش که توانایی حضور به عنوان نیروی کار، یا حضور با خودروی سبک یا وانت، تأمین مصالح مورد نیاز، پرداخت مبالغ نقدی و یا هر کمک دیگر ما را در این عرصه یاری کنند به گرمی می فشاریم و میزبان آنان در این راه مهم هستیم.

وی در پایان گفت: خیرین و داوطلبان می توانند با مراجعه حضوری به دفتر هیأت امنای مسجد حضرت جواد الائمه(ع) پادادشهر برای ثبت نام اقدام و وجوهات را پرداخت کنند؛ ضمن اینکه می‌ توانند برای هرگونه سؤال، ثبت نام و مشارکت با شماره  ۰۹۱۶۷۵۹۱۳۴۵ تماس بگیرند./۹۴۵۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات