۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۵۸۱۴۲
امام جمعه اهواز:

حمایت جدی از قشر زحمتکش کارگر صورت گیرد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حمایت جدی مسؤولان و قوای سه گانه از قشر کارگر را خواستار شد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در خطبه های نماز جمعه امروز با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و اشاره به هفته درختکاری گفت: درختکاری نیاز مبرم ما است و سعی شود در هر خیابان و یا خانه ای درختی کاشته شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نامگذاری ۲۰ اسفندماه به روز راهیان نور و نیک دانستن چنین نامگذاری خاطرنشان شد: بیش از ۶ میلیون نفر از مناطق جنگی در ایام عید نوروز بازدید می کنند و این بازدید نشان دهنده آن است که به یاد فرزندان رشید اسلام هستند.

امام جمعه اهواز با اشاره به نگرانی رهبری از بحث حجاب اجباری مطرح شده از سوی برخی ها ابراز داشت: در نظام اسلام هیچ فردی حق گناه به صورت علنی را ندارد چرا که زمینه ساز انجام محرمات است و اگر امروزه در برابر گناهی مانند مسأله حجاب بی اهمیت باشیم، فردای آن روز گناهان دیگر مانند فساد، فحشا و مشروب عادی می شود.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه تقدیم شهید و مبارزات انقلابی برای اسلام و خدا بود، تصریح کرد: در نظام اسلامی انجام گناه در برابر چشم دیگران جایز نیست و آن کسی که معتقد به بی حجابی و اختیاری بودن آن است در برابر به فساد کشیده شدن جوانان چه جوابی خواهد داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: چنین گفتارهایی کج سلیقگی است و ما با خدا معامله و با امام زمان(عج) عهد بستیم و بر چنین عهد و پیمانی تا آخرین قطره خون و آخرین نفس خواهیم ایستاد.

این مقام مسؤول در پایان دستگاه های دولتی، مدیران و‌ قوای سه گانه را مورد خطاب قرار داد و از آنها خواست تا از قشر زحمتکش کارگر حمایت و مشکلاتشان را حل کنند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه در کتاب اخبار صحیحه ۲۰ اسم برای حضرت فاطمه زهرا نام ذکر شده است، اظهار داشت: راویان می گویند که معنای فاطمه یعنی جدا شدن از هر شر، کدورت و بدی است که پاکی و طهارت محض را ابلاغ می کند.

وی ادامه داد: چه خوب است که همچون حضرت زهرا(س) رفتار و عمل کنیم، اما متاسفانه امروزه خلاف این رویه روی داده و برخی زنان را زیبایی های بی اهمیت دنیا مشغول کرده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با اشاره به ظلم هایی که به حضرت زهرا روا شد، گقت: حضرت فاطمه زهرا از کسانی که به اسلام و ولایت ظلم رساندند، متالم شد و آنها را نبخشید./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات