۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۵۸۱۳۸
آیت الله دری نجف آبادی:

مسؤولان با فساد و بی بند و باری در جامعه مقابله کنند

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مسؤولان با فساد و بی بند و باری در جامعه مقابله کنند، گفت: دولت اجازه رشد فساد را در جامعه ندهد و با برنامه ریزی های مدون و هوشیاری، فساد را در جامعه اسلامی ریشه کن کند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، بیان کرد: اجازه فساد و تباهی در کشور به هیچ فردی داده نخواهد شد.

دولت اجازه رشد فساد را در جامعه ندهد

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مسؤولان با فساد و بی بند و باری در جامعه مقابله کنند، گفت: دولت اجازه رشد فساد را در جامعه ندهد و با برنامه ریزی های مدون و هوشیاری فساد را در جامعه اسلامی ریشه کن کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه نباید اجازه فساد و تباهی‌ها در جامعه داده شود، اظهار داشت: امروز مردم و مسؤولان باید با معضلات و همچنین آسیب های اجتماعی مبارزه کنند و در مسیر اصلاح جامعه گام بردارند.

فضای مجازی یکی از عوامل اغتشاشات

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به بند اول اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی، گفت: بند اول این اصل بر ضرورت اشاعه اخلاق مداری و ایمان، مبارزه با هر گونه فساد در جامعه و همچنین زمینه سازی شرایط و به کارگیری امکانات برای نیل به این هدف مهم تاکید کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی فضای مجازی را یکی از عوامل بی نظمی  و اغتشاشات دانست و خاطر نشان کرد: کنترل امری مهم و به عنوان یک ضرورت محسوب می شود و مسؤولان باید با برنامه ریزی فضای مجای را کنترل و مدیریت کنند.

تحکیم بنیان خانواده عامل اصلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی

وی در ادامه با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، امام خمینی(ره) و روز مادر، بیان کرد: بانوان کشورمان با الگوگیری از فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار و رعایت عفاف و حجاب باید به عنوان الگویی بزرگ برای زنان جهان تبدیل شوند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) برای تمام مردم و در تمام اعصار، یک الگو و اسوه بی بدیل و همچنین نماد عفت و پاکدامنی است و زنان ایران اسلامی باید حضرت فاطمه(س)، سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه یکی از نهادهای اجتماعی با ارزش برای ترویج فرهنگ حیا، عزت و شجاعت در جامعه خانواده دانست و خاطر نشان کرد: تحکیم بنیان خانواده عامل اصلی پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی در جامعه است.

شایان ذکر کاهش آلودگی هوای شهرستان اراک، هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و هفته احسان و نیکوکاری از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات