۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۵۸۱۰۵
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

آزادی، شعار پوشالی غرب برای تضعیف جوامع بشری است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حجاب یگانه ابزار قدرت زن و از اسرار خلقت است، گفت: امروز غرب که مدعی آزادی است به زنان محجبه مسلمان اجازه حجاب نمی‌دهد تا مبادا جوامع بشری قدرتمند شوند.
حجت الاسلام پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در جلسه هفتگی درس اخلاق که در حسینیه فاطمةالزهرا(س) برگزار شد، گفت: غربی‌ها با سردادن شعارهای انسانی خود را مدعی و خواستار انسانیت معرفی می‌کنند.

وی افزود: غربی‌ها با مفاهیم انسانی همچون حقوق بشر و آزادی سعی بر آن دارند که توجه همگان را به خود جلب کنند بنابراین زمانی که انسان در مقام مجادله با آنها قرار می‌گیرد در مقابل شعار انسانی آنها لازم نیست دین مطرح شود چرا که دین عظمتش بزرگ‌‌تر سخنان پوچ آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه دشمنان با سردادن شعار آزادی قصد ضعیف کردن جامعه انسانی را دارند، ابراز کرد: امروز غرب که مدعی آزادی است به زنان محجبه مسلمان اجازه حجاب نمی‌دهد چرا که آنان آزادی را تنها در بی بندوباری و شهوت می‌بیند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اسلام برای زن و مرد محدودیت‌هایی را تعیین کرده که به نفع جامعه انسانی است تا انسانها صدمه نبینند، اظهار داشت: انسان دوست دارد قدرتمند و قوی شود اما فرهنگ غرب از قدرت یافتن انسان بسیار واهمه دارد بر همین اساس به سر دادن شعارهایی همچون آزادی اقدام می‌کند.

وی افزود: قدرت شهوت را کاهش می‌دهد برهیمن اساس مستکبران جهان از قدرت یافتن انسانها ناخرسند می‌شوند برای همین به ترویج آزادی در هرزگی و بی بندوباری می‌پردازند تا با ضعیف کردن انسانها جوامع بشری را ضعیف کنند. انسان به هر میزان خود را در شهوات کنترل کند قوی تر می‌شود و عقل انسان بهتر کار می‌کند.

این استاد دانشگاه مهمترین دغدغه اسلام را در افزایش قدرت روحی انسان بیان کرد و گفت: خداوند عبد قوی می‌خواهد برای همین به دنبال قوی کردن انسان است بنابراین قدرت یکی از مفاهیم مهم انسانی است از این رو این پرسش مطرح می‌شود که چرا غربی‌ها که ادعای انسان‌گرایی دارند هیچگاه از افزایش قدرت انسان و قدرت بشری سخنی نمی‌گویند.

وی زن را سرچشمه قدرت در جوامع بشری بیان کرد و اظهار داشت: صبر زنان ده برابر مردان است، قدرت و شکوه زن نشانه آزادی اوست. رهبر معظم انقلاب فرمودند: در محاسبات نهایی زن را قوی تر از مرد میدانم، زن با روش‌هایی که خداوند در وجود او گذاشته بر مرد غالب می‌شود و این نهایت زیبایی و خلقت است، قوی‌تر بودن زنان از مردان از اسرار خلقت به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: اگر زن ضعیف شود کل جامعه را ضعیف می‌کند مادران ضعیف فرزندان ضعیف پرورش می‌دهند، یکی از ابزارهای قدرتمند شدن زنان حجاب است او با حجاب خودش بسیاری از امور را مدیریت می‌کند برای همین امروز دشمن می‌خواهد حجاب را از او بگیرد تا زنان را منفعل کند، قدرت زن از زیبایی‌های خلقت است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات