۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۵۸۰۹۲
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان برگزار شد

پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان با حضور وزیر ارشاد در بیت آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان شامگاه پنجشنبه با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیت آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.

در این جلسه آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان حضور داشتند و پس از قرائت قرآن کریم، محمد جوروند مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطالبی را درباره جایگاه خوزستان در عرصه هنر و فرهنگ ایراد کرد و در ادامه آیت الله موسوی جزایری، استاندار خوزستان و وزیر ارشاد سخنانی ایراد کردند.

در پایان مراسم تفاهم نامه همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استانداری خوزستان در حوزه فرهنگ امضا شد.

توسعه آموزش و زیرساخت ‌های فرهنگی و هنری خوزستان، توسعه فعالیت ‌های دینی، فرهنگی و هنری، تکمیل و تجهیز طرح‌ های نیمه‌ تمام، تملک دارایی ‌های سرمایه‌ ای فرهنگی و هنری خوزستان، توجه به فرهنگ و هنر اقوام و بهره‌ گیری از ظرفیت ‌های آنها در راستای وحدت و انسجام فرهنگ ملی از مهم ‌ترین محورهای این تفاهم‌ نامه است.

لازم به ذکر است، وزیر ارشاد در جریان سفر روزه به خوزستان ضمن حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی استان؛ با اهالی فرهنگ و هنر و خبرنگاران نشستی برگزار کرده و به شهرستان های شوشتر، آبادان و خرمشهر سفر خواهد کرد./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات