۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۵۸۰۰۰
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان:

ولایت مداری و حمایت از امام علی نشانه ای از فضایل حضرت زهرا است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که ولادت حضرت زهرا یک معجزه الهی است، گفت: ولایت مداری حضرت زهرا در مقابل دشمنان و حمایت از امام علی نشانه دیگری از فضایل حضرت زهرا(س) است.
حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع)

حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به تبریک ولادت حضرت زهرا(س) گفت: ولادت حضرت زهرا یک معجزه الهی است.

وی با بیان اینکه حضور زن های بهشتی در کنار حضرت خدیجه(س) سبب فراهم شدن اسباب راحتی ایشان و کمک کردن به تولد حضرت زهرا(س) بود، خاطر نشان کرد: نازل شدن سوره کوثر بر پیامبر اکرم(ص) بیانگر شان، منزلت و جایگاه ویژه صدیقه طاهره(س) است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به سوره کوثر، ایراد کرد: وجود حضرت زهرا اطهر(س) خیر کثیر برای جامعه دارد و مردان و زنان سعی کنند برای خوشبختی در زندگی حضرت را الگوی خود قرار دهند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با اشاره به تهمت زدن عده ای از مردم به پیامبر اکرم(ص) به دلیل نداشتن فرزند پسر، افزود: نسل پیامبر اسلام(ص) در کل عالم بشریت معین و مشخص هستند.

وی با اشاره به این که موضع گیری و دفاع کردن حضرت فاطمه(س) از امام علی(ع) در برابر دشمنان، اظهار داشت: ولایت مداری حضرت زهرا در مقابل دشمنان و حمایت از امام علی نشانه دیگری از فضایل حضرت زهرا است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به ذکر تسبیحات حضرت فاطمه زهرا(س)، تصریح کرد: در جهان اسلام چه اهل تشیع و اهل تسنن بعد از نمازها به این ذکر آسمانی اعتقاد دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) یکی از فرزندان حضرت فاطمه(س) بوده و ایشان سیدی بزرگوار و از نسل امام موسی کاظم(ع) هستند./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات