۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۵۷۹۴۹
عضو مجمع نمایندگان طلاب:

مجمع نمایندگان باید به عنوان سرباز در میدان باشد نه سردار

حجت الاسلام اسکندری فر با بیان این که مجمع نمایندگان همیشه باید به عنوان سرباز در میدان باشد نه سردار، از اعضای آن خواست که منویات رهبر انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حجت الاسلام محمدرضا اسکندری فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در زمینه ارزیابی عملکرد هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: عملکرد هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب مناسب بوده است و هماهنگی میان اعضا به خوبی مشاهده می شود.

نماینده طلاب خدابنده ادامه داد: البته باید توجه داشت برخی نمایندگان طلاب از مشغله های فراوانی برخوردار هستند در نتیجه حضور آنها در جلسات مجمع پر رنگ نیست بنابراین اگر می خواهند مجمع نمایندگان طلاب بیش از گذشته فعال شود باید افرادی که برای شرکت در جلسات فرصت بیشتری دارند انتخاب شوند.

وی با اشاره به راهکارهای پویایی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: پویایی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیازمند فعال شدن کمیسیون های مختلف است و از سوی دیگر باید منویات رهبر معظم انقلاب را مد نظر فعالیت های خود قرار دهند.

حجت الاسلام اسکندری فر ادامه داد: به عنوان مثال در زمینه منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان همانند حوزه انقلابی آنچنان که باید کار نشده است؛ مجمع نمایندگان همیشه باید به عنوان سرباز در میدان باشد نه سردار که متأسفانه این گونه نیست و امیدواریم دوره هشتم این گونه باشد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیگر نهادهای حوزوی اهمیت فراوانی برای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم قائل هستند اما باید بیش از این مجمع نمایندگان را کمک کنند.

نماینده طلاب خدابنده با اشاره به برخی از فعالیت های اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: نمایندگان طلاب در مجمع نمایندگان فعالیت های فراوانی انجام می دهند و حتی در برخی موارد برای برطرف کردن مشکلات طلاب از خانواده خود نیز کمک می گیرند اما به دلیل این که معرفی طلاب به دفاتر شهریه یا مراکز دیگر حوزوی برای همه طلاب محسوس است فعالیت مجمع نمایندگان را فقط امضا دادن می دانند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات