۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۵۷۹۴۰
آیت الله سعیدی:

مسؤولان برای سال آینده برنامه مدون داشته باشند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از مسؤولان خواست که در پایان سال جاری بررسی کنند که چه اقداماتی برای تحقق رهنمودهای نصرت بخش رهبر معظم انقلاب انجام داده اند.
 آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد به تأکید رهبر معظم انقلاب در نام گذاری سال جاری ذیل تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال‌زایی اشاره کرد و اظهار داشت: در پایان سال جاری هر فرد مسؤولی باید در حوزه مسؤولیت خود بررسی کند که چه اقداماتی برای تحقق رهنمودهای نصرت بخش رهبر معظم انقلاب انجام داده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه باید مسؤولان برای سال آینده طرح و برنامه مدون داشته باشند، گفت: باید توجه داشت که یک سال دیگر بر عمر خدمتی مسؤولان مختلف اضافه شده است و این افراد باید نسبت به عملکرد خود طی این مدت یک بررسی و ارزیابی جامع داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره این آیین خطبه خوانی را آخرین مراسم خطبه‌خوانی سال 96 توصیف کرد و ابراز داشت: انسان باید متوجه گناهان خود باشد و برای آمرزش و مغفرت نزد خداوند متعال دعا و مناجات کند.

آیت‌الله سعیدی در پایان با اشاره به روایاتی از اهل‌بیت(ع) به اهمیت سنجش نفس اشاره کرد و گفت: قبل از اینکه پرونده ما را مورد بررسی قرار دهند خود باید نسبت به ارزیابی عملکردهایمان اقدام کنیم و اگر فردی کار خود را موردمحاسبه قرار ندهد در گروه امت اهل‌بیت(ع) نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، جمعی از پاسداران مرکز آموزش پاسداری علویون و مسؤولان و معاونان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در آیین خطبه خوانی امروز حضور داشتند.

لازم به ذکر است، مدیحه‌سرایی حاج حسن اسدالهی از مداحان حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها و تلاوت قرآن توسط یکی از قاریان این آستان مقدس از دیگر بخش‌های آیین خطبه‌خوانی خادمان بود./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات