۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۵۷۹۳۲
با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور؛

پنجمین یادواره شهدای روحانی استان کرمان برگزار شد

پنجمین یادواره شهدای روحانی استان کرمان از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کرمان و با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور برگزار شد.
یادواره شهدای روحانی استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنجمین یادواره 138 شهید روحانی استان کرمان شامگاه چهارشنبه از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمان در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود که وی با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس اظهار داشت: اگر بخواهیم نقش شهدای روحانیت را به خوبی ترسیم کنیم باید به بیش از 70 محور برجسته از بسترهای نقش آفرینی این عزیزان اشاره کنیم.

وی افزود: روحانیت در عرصه های تبلیغی، رزمی، فرماندهی و محورهای متعدد حقیقتا نقش آفرینی ویژه ای داشتند و دلیل بر این مدعا تعداد بالای شهدای روحانی است.

حجت الاسلام ذوالنوری در بخش دیگری از سخنان خود نقش روحانیت را در زمان کنونی نیز مهم و اساسی ارزیابی کرد و گفت: آن روز حتی هرکس در برابر امام راحل می ایستاد آخوند درباری شناخته می شد، اما امروز کسانی مقابل ولی فقیه می ایستند که لوح های تقدیر از حضرت امام(ره) دارند.

اجرای برنامه تئاتر ویژه شهدای روحانی دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین مداحی توسط محمدجواد احمدی و شعر خوانی توسط حامد عسکری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم ده ها نفر از ائمه جمعه، اساتید، نمایندگان طلاب، مسؤولان حوزه های علمیه و روحانیان شهرستان های استان کرمان به همراه خانواده های خود حضور داشتند.

دعوت از طلاب برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و انتخاب نمایندگانی بصیر و ولایی نیز در این مراسم مورد تأکید قرار گرفت./1330/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات