۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۵۵۷۹۲۴
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه استان ایلام:

بررسی آسیب های تهدید کننده نظام در دستور کار شورای امر به معروف قرار دارد

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه استان ایلام گفت: تمامی آسیب های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و عقیدتی در قالب جلسات و کارگروه درون حوزه به تمام روحانیان و مبلغین ابلاغ می شود.
تمرخانی

حجت الاسلام حسین تمرخانی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام ضمن تبریک میلاد مسعود دختر نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) اظهار داشت: از سال ۹۵ با عنایت ریاست و دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه استان شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: با تشکیل این شورا در حوزه علمیه استان مشکلات و معضلات روز و آسیب های تهدید کننده انقلاب اسلامی بررسی خواهند شد.

حجت الاسلام تمرخانی خاطر نشان کرد: با بررسی این مشکلات شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه استان ایلام به ارائه راهکارهای کوتاه و بلند مدت می پردازد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: در دهه فجر امسال ۹۰ مبلغ در قالب گفتمان انقلاب اسلامی به آموزش و پرورش استان ایلام معرفی شده اند تا در مدارس تفکرات انقلابی را نهادینه کنند.

وی ادامه داد: تمامی آسیب های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و عقیدتی در قالب جلسات و کارگروه درون حوزه به تمام روحانیان و مبلغین ابلاغ می شود.

این مدرس حوزه بیان کرد: تاکید این شورا بر این است که موارد آسیبی و چگونگی مقابله با آنها را به بهترین شیوه و شکل تبلیغی به مخاطبان منتقل کرد.

حجت الاسلام تمرخانی تاکید کرد: می طلبد هنرمندان انقلابی و دغدغه مند پای کار آمده و این فریضتین فراموش شده را به بهترین شکل با تولید فیلم های کوتاه و حتی تئاتر های مذهبی به تصویر بکشند.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از فعالیت های این شورا احیاء سنت های حسنه دین مبین و آموزه های اسلامی در ذیل امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه های اجرایی بصورت موثر ارائه می شود./۸۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات