۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۵۷۸۹۶
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت وگو با رسا:

اجرای اقتصاد مقاومتی در گرو مبارزه جدی با قاچاق است

نماینده خبرگان وی با اشاره به نگرانی ها و دغدغه های رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گفت: دولت تا زمانی که جلوی قاچاق کالا را نگیرد و قاچاقچیان همانند آب خوردن کالای خارجی وارد کنند اقتصاد مقاومتی به نتیجه نمی رسد.
آیت الله موسوی اصفهانی

 آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به محقق نشدن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان داشت: متاسفانه دولت فعلی در تحقق شعار سال ۹۶ اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نتوانسته فعالیت چشم گیری را به مرحله عمل برساند.

وی با اشاره به ضرورت تغییر قوانین شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من معتقدم شورای نگهبان باید روند انتخاب و تایید صلاحیت نامزد های ریاست جمهوری را تغییر دهد تا اشکالات فعلی که دولت مطرح است پیش نیاید.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: دولت کار خود را انجام می دهد و به دنبال نظر و منویات رهبر معظم انقلاب نیست، حالا در این میان شاید پروژه ای هم افتتاح و نام اقتصاد مقاومتی هم آورده شود.

وی ادامه داد: مسؤولان باید  اصل ۴۹ را در مرحله نخست از خودشان شروع کنند و آقای رییس جمهور باید اول خود و بعد وزرا و مسؤولان خود را از نظر دارایی ها مورد بررسی قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به نگرانی ها و دغدغه های رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم  ابراز داشت: دولت تا زمانی که جلوی قاچاق کالا را نگیرد و قاچاقچیان همانند آب خوردن کالای خارجی وارد کنند  اقتصاد مقاومتی به نتیجه نمی رسد.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: قاچاق کالا سبب بیکاری مردم  شده و روز به روز مشاهده می کنیم که واحد های تولیدی در حال تعطیل شدن هستند، چه کسی باید به داد این مشکلات برسد، تا زمانی که ما فردی را که به درد مردم رسیدگی نکند انتخاب نکنیم به اقتصاد مقاومتی و بازار سالم نمی رسیم./۹۷۹/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات