۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۵۵۷۸۷۶
در تهران صورت گرفت؛

تجمع اعتراض آمیز خانواده شهدا در اعتراض به جشن مبتذل اخیر شهرداری

جمعی از بانوان و خانواده معظم شهدا امروز در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تهران در اعتراض به جشن مبتذل اخیر شهرداری تهران تجمع کردند.
تجمع بانوان به جشن مبتذل شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از بانوان و خانواده معظم شهدا استان تهران امروز در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تهران در اعتراض به جشن مبتذل اخیر شهرداری تهران تجمع کردند.

تجمع کنندگان در ضمن بیانیه ای، حرمت شکنی اخیر را اهانت به بانوان مسلمان تلقی کرده و در بیانیه ای به شرح ذیل این اقدام شهرداری تهران را محکوم کردند.

بیانیه تجمع کنندگان و جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی تهران به شرح ذیل است:

در آستانه میلاد با سعادت سرور زنان دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) که ایمان، تقوا، عصمت و طهارتش نه تنها الگویی برای بانوان که حتی مردان مسلمان است، شاهد برپایی مجالسی به نام این بزرگ بانوی دو سرا هستیم که در آن از عصمت فاطمی وغیرت علوی خبری نیست .

برگزاری مجلس جشنی به بهانه میلاد خانم  فاطمه زهرا(س)اما با منش دین زدایی و دريدن پرده های حیا و عصمت بانوان مسلمان و قبح شکنی منکرات،قلبمان را آزرد و ما را شرمنده ی فرزند در غیبتشان حضرت اباصالح عجل الله نمود.

عجب از مسؤولانی که داعیه اصلاح و فرهنگ دارند و با بودجه بیت المال چنین محافلی برپا کرده و حرمت شکنی و دین زدایی را در دستور کار خود قرار داده در حالیکه از رفع معضلات شهری،پرداخت حقوق کارگران مترو،ساماندهی حمل و نقل و ...که از وظایف ذاتی ایشان است بازمانده اند.

خبر محافل این چنینی در روزهای اخیر به کرات به گوش می رسد و واکنشی از سوی مسؤولان فرهنگی و متولیان امر دیده نمی شود.

شما را چه شده است که یا در سایه غفلت و یا با طرحی از پیش تعیین شده به جان فرهنگ و دین و ارزش های این ملت افتاده اید? ملت رشیدی که با خون جوانان پاکش، درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کرده و هنوز به آن وفادار است و شما اینگونه در عین بی وفایی از سفره ی انقلاب ارتزاق می کنید.

این تساهل وتسامح شما به اصطلاح مسؤولان فرهنگی را باید به حساب چه بگذاریم؛ چگونه مقام شامخ زن را به این حد تنزل داده و نظاره گر آن هستید متذکر می شویم اینجا تهران پایتخت و مرکز جمهوری اسلامی ایران است

جمعیت بانوان فرهیخته استان تهران  و خانواده معظم شهداء این حرکت مذبوحانه را به شدت محکوم کرده و خواستار برخورد مناسب با برگزارکنندگان چنین محافلی بوده و منتظر عذرخواهی دست اندرکاران مربوطه از محضر حضرت زهرا (س) و امام عصر عج و ملت دین مدار ایران می باشد./۹۶۸/د۱۰۱/ی

ارسال نظرات