۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۵۷۷۲۳
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز:

بی توجهی به اقتصاد مقاومتی نتیجه دلبستگی به کدخدا است

حجت الاسلام موسوی گفت: نتیجه بستن کارها با کدخدا برای سامان یافتن اوضاع مملکت در نسخه برجام شکست و ممانعت از اجرای اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی

حجت الاسلام سید جعفرموسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه نامگذاری سال های اخیر از سوی رهبری بر محور اقتصاد است، عنوان داشت: رهبری زودتر از همه مسؤولان تلاش دشمن برای نفوذ و ضربه زدن به ملت ایران از طریق اقتصاد را درک کرد و نسخه اقتصادی کامل و کارشناسانه ای تحت عنوان اقتصاد مقاومتی بیان داشت.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز درون زایی و برونگرایی را خصلت مهم اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای قطع همکاری با سایر کشورها نیست بلکه به معنای نگاه داخلی و استفاده از ظرفیت های انسانی و منابع طبیعی در کنار داشتن تدبیر و مدیر است.

این مقام مسؤول به اعلان های صورت گرفته درباره تک رقمی بودن تورم و بهبود وضعیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: رکود بی سابقه در مسکن و بازار، ورود بی رویه اجناس خارجی و بی توجهی به کارخانه های داخلی و تولید داخلی را مشاهده می کنیم و اجرای اقتصاد مقاومتی نه به حرف بلکه در عمل است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان شد: دولتمردان و مسؤولان دلسوز تلاش مضاعفی برای پیاده سازی نسخه اقتصاد مقاومتی که یک نسخه اسلامی است، داشته باشند که خیر دنیا و آخرت را برایشان به بار خواهد آورد.

وی بیان داشت: مصاحبه های مختلف دولتمردان بستن کارها با کدخدا برای سامان یافتن اوضاع مملکت در نسخه برجام را منعکس کرد که نتیجه آن شکست بود و برخی آدم های خسته و ریسک ناپذیر و ترسویی که فرصت های شغلی را از جوانان گرفتند، سبب عدم تحقق اقتصاد مقاومتی شده است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات