۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۵۷۶۷۲
مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی:

۶۹۵ نفر در حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی پذیرش می شوند

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با اشاره به ثبت نام از داوطلبان ورود به حوزه، گفت: امسال ۶۹۵ نفر در حوزه علمیه خواهران استان پذیرش می شوند.
حجت الاسلام راحلی

حجت الاسلام حمید راحلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به آغاز نام نویسی از داوطلبان برای شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران، گفت: علاقه مندان  تا ۳۰ خرداد ماه ۹۷ می توانند جهت نام نویسی اقدام کنند.

وی ظرفیت پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را ۶۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 30 نفر در مدرسه سطح سه الزهرا(س) ارومیه، 90 نفر از پایه سیکل در سه مدرسه ریحانه الرسول(س) ارومیه، الزهرا(س) خوی و الزهرا(س) میاندوآب و باقی تعداد در 10 مدرسه سطح دو از پایه دیپلم در دو نوبت تمام وقت و پاره وقت جذب می شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر 12 حوزه علمیه خواهران در استان فعالیت دارد که 11 مدرسه علمیه سطح دو و یک باب مدرسه علمیه سطح سه است.

حجت الاسلام راحلی اضافه کرد: از 11 باب حوزه علمیه سطح دو، ۱۰ باب از پایه دیپلم و به صورت تمام وقت و پاره وقت پذیرش دارد.

وی گفت: در حال حاضر دو هزار طلبه خواهر در حوزه علمیه استان مشغول به تحصیل هستند و یک هزار نفر هم تا کنون فارغ التحصیل شده اند./۹۳۶/ت303/ب1

ارسال نظرات