۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۵۷۵۸۷
امام جمعه امین شهر:

تنها راه نجات از بیکاری و تورم، اهمیت دادن به تولیدات داخلی است

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که تنها راه نجات از بیکاری و تورم، اهمیت دادن به تولیدات داخلی است، گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی در کشور اجرایی می شود که دولت مردان به تولید داخلی اهمیت دهند.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: دولت به وعده های خود در رابطه با اقتصاد مقاومتی در سال جاری عمل نکرد.

وی افزود: دولت مردان به جای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به دنبال آمار و ارقام در کشور بودند و یکی از ناراحتی های مردم در رابطه با دولت مردان، همین است که فقط به مردم آمار بیان می کردند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که جنبه های جناحی در کشور یکی از دلایلی بود که اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی نشد، ابراز داشت: ناکار آمدی مدیران در بخش اقتصادی و نداشتن برنامه منظم از مهم ترین دلایلی بوده که اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا نشد.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: نگاه به بیرون از کشور یکی از ضعف های دولت است و اعتقاد داشتند که نگاه به بیرون کشور را پیشرفته می کند.

وی با توجه به این که نگاه به خارج از کشور یکی از ضعف های دولت آقای روحانی است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی در کشور اجرایی می شود که دولت مردان به تولید داخلی اهمیت دهند.

حجت الاسلام فلاحی ابراز داشت: خرید کالاهای ایرانی کشور را به سمت اقتصاد مقاومتی می برد و تولید کنندگان وقتی متوجه شوند که مردم تولیدات داخلی را از بازار خریداری می کنند به سمت تولید کردن داخلی بیشتر می روند.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که  دولت بازار شب عید را با نظارت خود کنترل کند، خاطرنشان کرد: دولت باید سعی کند در شب عید از ورود اجناس خارجی که برای کشور ضروری نیست، جلوگیری کند.

وی ابراز داشت: مردم زمانی که در کشور به دنبال جنس خارجی روند، به اقتصاد خود پشت کرده و کاری را برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور انجام نمی دهند.

حجت الاسلام فلاحی در پایان با بیان این که کنترل قیمت و نظارت را دولت در آخر سال داشته باشد، گفت: دولت باید بداند تنها راه نجات از بیکاری و تورم، اهمیت دادن به تولیدات داخلی است./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات