۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۵۷۵۳۲
حجت الاسلام جوشقانیان مطرح کرد؛

شکاف طبقاتی بین مسؤولان و مردم، خطری برای هویت انقلاب

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با اشاره به اینکه شکاف طبقاتی میان مسؤولان و مردم هویت انقلاب اسلامی را دگرگون می سازد، گفت: طمع کاذب و چشم امید برخی نخبگان و مسؤولان به سوی بیگانه و اردوگاه غرب، یک تهدید جدی برای انقلاب اسلامی است.
جوشقانیان

حجت الاسلام حسین جوشقانیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه طمع کاذب و چشم امید برخی نخبگان و مسؤولان به سوی بیگانه و اردوگاه غرب، یک تهدید جدی برای انقلاب اسلامی است، گفت: مسؤولان باید به توان داخلی کشور تکیه داشته باشند و باور کنند که «ما می توانیم».

شکاف طبقاتی میان مسؤولان و مردم هویت انقلاب اسلامی را دگرگون می سازد

رییس مجمع علی بسیج استان قم با بیان اینکه شکاف بصیرتی، طبقاتی، اقتصادی، اجتماعی، راهبردی و غیره میان مسؤولان و مردم هویت انقلاب اسلامی را دگرگون می سازد، اظهار داشت: مسؤولان باید میان مردم، در متن مردم و با مردم باشند، زیرا اگر از مردم فاصله بگیرند، آرام آرام هویت اسلامی انقلاب که به برکت خون شهدا و فداکاری های مردم محقق شده تغییر می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر زمینه ای برای از بین بردن استقلال کشور استفاده می کند، ابراز داشت: مسأله "نفوذ دشمن" که رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر توجه به آن تأکید دارند، باید از سوی همه افراد به ویژه مسؤولان مورد توجه قرار گیرد؛ باید مراقب باشیم و بدانیم که دشمن هنگامی که نتواند از بیرون به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، هواره سعی می کند به لایه های درونی نفوذ کرده و از درون ضربات مهلک وارد کند.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب، جزء برترین کشورهای مستقل سیاسی دنیا شده است، افزود: انقلاب سبب شد کشور ایران هویت مدیریتی و سیاسی اش را با خواست خود رقم بزند و مردم سرنوشت خود را تعیین کنند.

هیچ مسأله ای در منطقه منهای ایران پیش نمی رود

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با اشاره به اینکه همه مدیران و مسؤولان این نظام مستقیم یا غیر مستقیم منتخب مردم هستند، عنوان کرد: این در حالی است که در دوران طاغوت، سفیر آمریکا و انگلیس توانایی داشتند وزیر و یا نخست وزیران کشور ما را انتخاب و یا جابه جا کنند، اما امروزه نه تنها به بالاترین جایگاه راه یافته ایم، بلکه فراتر از این در منطقه هم منهای نظام جمهوری اسلامی ایران مسأله ای پیش نمی رود.

وی تأکید کرد: در زمان قاجاری ها و پهلوی ها و غیره هرکجا غربی ها تشر زدند، بخشی از خاک میهن عزیزمان جدا شد، اما در زمان دفاع مقدس با اینکه ابرقدرت های دنیا در قالب رژیم بعثی به جنگ با ایران به میدان آمده بودند، حتی نتوانستند یک وجب از خاک ایران را تصرف کنند؛ امروزه نیز با اینکه استکبارجهانی در منطقه سعی می کند همه جا را ناامن کند و با جنگ سخت و نرم به ایران اسلامی ضربه وارد کند، شاهد هستیم که ذره ای به استقلال، امنیت و آزادی کشورمان خدشه ای وارد نشده است.

ایران اسلامی از هیچ کشوری تأثیر نمی پذیرد

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی در برد بین المللی به استقلال و پیشرفت دست پیدا کرد، اضافه کرد: امروزه شاهد هستیم که ایران مستقلانه تصمیم می گیرد که در زمینه های سیاسی، اقتصادی و غیره در کجا حضور داشته باشد و در این عرصه از هیچ کشوری تأثیر نمی پذیرد.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم در پایان با اشاره به خودکفایی کشور در زمینه صنایع نظامی یادآور شد: اگر دیروز(قبل از انقلاب اسلامی) به کشور ما سیم خاردار نمی دادند و ملت ما را تحقیر می کردند، بی تردید امروز به برکت انقلاب اسلامی از توان موشکی و موشک های قاره پیمای ایرانی هراس دارند؛ دیروز(قبل از انقلاب اسلامی) برای این که ما به مواد اولیه دست پیدا کنیم باید به غربی ها متمسک می شدیم، اما از بعد انقلاب اسلامی شاهد هستیم که در پرتاب ماهواره ها و بومی سازی آن به قدرت تولید دست پیدا کرده ایم./841/ت302/ب1

ارسال نظرات