۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۵۷۴۸۷
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

پیشرفت اقتصادی غرب برگرفته از پایبندی به تولید داخل است

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: از دلایل پیشرفت صنعتی غرب؛ فرهنگ خرید تولید داخل است.
حجت الاسلام امین ذوالفقاری

حجت الاسلام امین ذوالفقاری، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به عملکرد دولت در تحقق شعر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: متأسفانه انتظار رهبر معظم انقلاب در اقدام عملی و مناسب در تحقق شعار سال صورت نگرفته و گزارش های مسؤولان با وضعیت موجود مبنی بر اعتراض های مردم به اشتغال همخوانی ندارد.

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج به بی سابقه بودن اعتراض های ماه گذشته پرداخت و ابراز داشت: دولت وظیفه خود نسبت به تولید و اشتغال را به خوبی ایفا نکرده و این اعتراض ها زیبنده نظام و انقلاب اسلامی نیست.

حجت الاسلام ذوالفقاری عامل تعطیلی روزانه کارخانه ها را واردات بی رویه دانست و اظهار داشت: واردات صورت گرفته، ترویج شعار «ما نمی توانیم» است.

وی واردات بی رویه را ریشه در ضعف فرهنگی مسؤولان دانست و بیان داشت: واردات بی رویه ریشه در روحیه عدم خودباوری مسؤولان از دوره پهلوی تا کنون دارد؛ حال آن که جوان های ما در عرصه های گوناگون همانند نانو فناوری و صنایع موشکی بدون کوچکترین وابستگی پیشرفت کرده اند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان نگاه دولت به غرب را نگاه نادرست خواند و گفت: روحیه کار، فرهنگ خرید تولید ملی، پشتکار و اهتمام دولتمردان به استفاده از تولید ملی از دلایل پیشرفت صنعتی غرب است.

مدیر مدرسه باب الحوائج با اشاره به رشد چهل ساله کشور پرداخت و اظهار داشت: ابتکار عمل جوان های ایرانی در زمان تحریم پیشرفت های چشمگیری در عرصه موشک و هواپیما را به همراه داشته است./9454/ت303/ب1

ارسال نظرات