۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۵۷۴۸۲
حجت الاسلام مرادی:

جشنواره هنر آسمانی میدان های جدیدی در عرصه تبلیغ به وجود آورده است

مدیرکل امور فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه گفت: جشنواره هنر آسمانی میدان های جدیدی و به روزی را برای تبلیغ ایجاد کرده است و نیاز است تا از این ظرفیت به بهترین شکل بهره برداری شود.
حسین مرادی ششمین جشنواره هنرهای آسمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین مرادی در اختتامیه ششمین جشنواره هنر آسمانی که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد با اشاره به فعالیت های انجام شده در بخش بین الملل این جشنواره عنوان کرد: جامعة المصطفی العالمیه حدود 45هزار فارغ التحصیل و 40 هزار طلبه در حال تحصیل از 132 کشور را به جامعه بشری هدیه کرده است.

وی افزود: این تعداد از طلاب با خانواده های شان جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر را شامل می شوند که از دستاوردها و رویش های انقلاب محسوب می شوند.

مدیرکل امور فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه تصریح کرد: در ششمین جشنواره هنر آسمانی برای نخستین بار بخشی برای طلاب غیر ایرانی در نظر گرفته شد و به همین سبب نیز فراخوان این جشنواره به زبان های مختلف تهیه و به کشورهای مختلف ارسال شد.

وی به آثار ارسال شده به دبیرخانه این همایش اشاره و خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر 1856 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شد که البته این تعداد تنها آثاری هستند که متناسب با محورهای جشنواره بوده اند که رشته نثر ادبی با 673 و  رشته عکس با 652 اثر بیشترین آثار را به خود اختصاص دادند.

حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: این جشنواره میدان های جدید و به روزی را برای تبلیغ ایجاد کرده و نیاز است تا به آن ها توجه ویژه ای شده و از این ظرفیت به بهترین شکل بهره برداری شود.

وی ادامه داد: بازنشر محتواهای تولید شده در جامعه موضوع بسیار مهمی است که سبب می شود تا ارتباط میان روحانیت و جامعه به بهترین شکل به وجود بیاید و ما نباید از این موضوغ غفلت کنیم.

مدیرکل امور فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه تأکید کرد: اگر دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی برنامه ریزی لازم را انجام دهد، می توان آثار فاخر شرکت کننده در این جشنواره را به زبان های مختلف ترجمه کرده و در جهان اسلام توزیع کرد.

حجت الاسلام مرادی در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است تا آموزش های کاربردی و مهارتی متناسب با محورهای این جشنواره برای طلاب درنظر گرفته شود تا از این طریق شاهد آثار قوی تر و تعمیق بیشتر آثار برای دوره های بعدی باشیم. /872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات