۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۵۷۳۸۹
حجت الاسلام اسلامی خو:

عدالت اقتصادی مهمترین شاخصه رسیدن به عدالت اجتماعی است

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهر ملایر گفت: در یک جمله می توان گفت نگاه رهبری به اقتصاد مقاومتی به عنوان پیشرفت همه جانبه در تولید و کار، تلاش ملی و کاهش وابستگی به خارج است نه ریاضت اقتصادی.
حجت الاسلام محمد رضا اسلامی خو مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع)

حجت الاسلام محمد رضا اسلامی خو مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهر ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به ضرورت تححق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: از اواخر دهه 80 تا کنون رهبر معظم انقلاب نسبت به مساله اقتصاد مقاومتی تاکید داشته و این مساله توجه بیشتری را از سوی مسؤولان می طلبد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های فراوانی اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بیان کرده و مسؤولان باید نسبت به این مساله پاسخگو باشند.

حجت الاسلام اسلامی خو گفت: اینگونه نیست که دولت هیچ فعالیتی را در این راستا نکرده باشد بلکه نتیجه مطلوب در عملی شدن اقتصاد مقاومتی مشاهده نمی شود.

وی ادامه داد: دولت مردان و مسؤولان باید برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی که در حال حاضر یکی از مسایل ضروری است چاره ای بیندیشند و نگاه آنها به اقتصاد داخلی باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهر ملایر بیان داشت: در یک جمله می توان گفت نگاه رهبری به اقتصاد مقاومتی به عنوان پیشرفت همه جانبه در تولید و کار، تلاش ملی و کاهش وابستگی به خارج است نه ریاضت اقتصادی.

وی در ادامه افزود: متاسفانه نوع نگاه دولت مردان به مقوله اقتصاد به گونه ای وابسته به اقتصاد غرب است بدین معنا که دولت مردان به دنبال جذب و کشاندن فعالان خارجی به داخل کشور بوده که سبب شده تا مطالبات رهبر معظم انقلاب نسبت به اقتصاد مقاومتی محقق نشود.

حجت الاسلام اسلامی خو اظهار داشت: مردم ایران اسلامی انقلاب کردند تا به عدالت اجتماعی برسند و مبنای امام خمبنی(ره) مبارزه با ظلم و تحقق آرمان های انقلاب یعنی رسیدن به عدالت اجتماعی بود.

وی در پایان ابراز داشت: دولت و مسؤولان باید به مطالبات و تذکرات رهبر معظم انقلاب توجه بیشتر داشته و تلاش خودش را در تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی را بیشتر کنند./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات