۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۵۷۳۸۲
مدیر مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه:

وابستگی به دشمنان سبب عقبگرد می شود

حجت الاسلام امیری گفت: پیشرفت با اعتماد به نیروهای داخلی حاصل می شود و وابستگی به دیگران به ویژه دشمنان انقلاب و اسلام سبب عقبگرد و جا ماندن در راه پیشرفت می شود.
حجت الاسلام سجاد امیری مدیر مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه

حجت الاسلام سجاد امیری مدیر مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه شهر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به عملی نشدن مساله اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل عنوان کرد: با توجه به ارزیابی های تخصصی مراجع علمی و همچنین با توجه به نظر مردم به این نتیجه می رسیم که مساله اقتصاد مقاومتی در سال جاری نیز به نتیجه ای مطلوب نرسیده است.

وی اظهار داشت:  مدیران و مسؤولان دولتی باید با معنای صحیح اقتصاد مقاومتی آشنا شوند و با فهمی دقیق از ویژگی ها، چالش ها و موانع این امر مهم در راستای عملی کردن این مساله فعالیت جهادی داشته باشند.

حجت الاسلام امیری ابراز داشت: همه مسؤولان نظام اعم از وزارت اقتصاد و نهاد اقتصادی و دیگر نهاد ها باید برای رسیدن به این امر مهم که رهبر معظم انقلاب سال های متمادی بر آن تاکید داشته و دارد، با عزمی جدی کار کنند.

وی در ادامه با اشاره کشور های موفق بیان داشت: همه کشور های موفق در مساله اقتصاد به این نتیجه رسیده اند اقتصاد داخلی تنها راه ثبات اقتصاد در کشور ها است برای مثال کشور چین و یا ترامپ که فردی با روحیه متزلزل است در کشور خود اقتصاد داخلی را رونق داده است.  

مدیر مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه شهر تویسرکان گفت: اقتصاد مقاومتی نگاهی برخاسته از عقلانیت، شریعت و مصلحت است و برای رسیدن به توسعه و جامعه ای کامل از جمیع جهات باید به این امر مهم توجه کرد.

وی با اشاره به آیه 113 سوره هود بیان داشت: در آیه 113 سوره هود به صراحت بر اقتصاد داخلی تکیه شده و به کسانی که به دشمنان و دیگران اعتماد می کنند بیان کرده که نتیجه این کار نابودی و ذلت است.

حجت الاسلام امیری گفت: پیشرفت با اعتماد به نیروهای داخلی حاصل می شود و وابستگی به دیگران به ویژه دشمنان انقلاب و اسلام سبب عقبگرد و جا ماندن در راه پیشرفت می شود.

وی در پایان با اشاره به عواقب اقتصادی برون ملی خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل اقتصاد وابسته به دیگر کشور ها این است که دشمنان بر مسلمانان غلبه پیدا می کنند./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات