۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۵۵۷۳۵۷
طنز؛

وجدانا خانه‌تکانی دم عید را کی اختراع کرده است

مراقب عبارت‌هایی ازاین‌دست باشید: «شوهر گلم یه دقیقه میای کارت دارم»... توصیه می‌شود، به‌محض شنیدن هریک از الفاظ فوق سریعا محل را ترک کنید؛ مورد داشتیم که محل را ترک نکرده تا الآن چهارتا فرش شسته.
خانه تکانی عید

سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، گروه طنزنویسان حوزوی

وجداناً خانه‌تکانی دم عید را کی اختراع کرده است

خداوکیلی اگر کسی هویت فرد مزبور، مخترع خانه تکانی را می‌داند با ما تماس بگیرد و در عوض، بخشی از هزینه‌ای را که برای پرداخت دیه(از محل کمک‌های مردانه) جمع‌آوری شده است، مژدگانی دریافت کند؛ از طرفی تا آن موقع شما مردان عزیز را دعوت به صبر و آرامش می‌کنیم؛ به‌خصوص چون این خبر خوب را برایتان داریم که راهکارهایی هست که می‌تواند به شما کمک کند تا این دوره را با درد و تهوع صبحگاهی کمتری سپری کنید:

1. سعی کنید به مسافرت کاری بروید، فقط اینکه اگر مسافرتتان هوایی بود، مراقب باشید، اشتباهاً بلیت رفت و برنگشت ندهند دستتان؛ ممکن است ارزان‌تر باشد؛ اما به زحمتش نمی‌ارزد.

2. مراقب عبارت‌هایی ازاین‌دست باشید: «شوهر گلم یه دقیقه میای کارت دارم»، «عزیزم یه دقیقه بیا» ... توصیه می‌شود، به‌محض شنیدن هریک از الفاظ فوق سریعاً محل را ترک کنید. مورد داشتیم که محل را ترک نکرده تا الآن چهارتا فرش شسته. (شادی ارواح همه‌ی درگذشتگان فاتحه قبله الصلوات).

3. در اسرع وقت اپلیکیشن "تماس جعلی" را روی گوشی‌تان نصب کنید تا در مواقع ضروری، با شما تماس گرفته شود و به محل کار یا محل‌هایی دیگر فراخوانده شوید. امید است که دانش فنی همسرتان از شما پایین‌تر باشد؛ وگرنه ممکن است به‌زودی مجبور شوید که «پیامک از دیار باقی» بفرستید.

4. گزینه آب‌خنک خوردن را هم روی میز داشته باشید، برای این کار با یکی از دوستان هماهنگ کنید و کتک‌کاری ساختگی‌ای راه بیندازید و ایشان از شما شکایت کند تا به زندان بیفتید و آنجا بمانید و به آب‌خنک خوردن ادامه بدهید تا موقعی که تب خانه‌تکانی فروکش کند.

5. اگر هیچ‌کدام از راهکارهای فوق جواب نداد، چاره‌ای نیست، کار کنید ولی طوری که بقیه کار نکردنتان را ترجیح بدهند و خواهش کنند که تشریفتان را ببرید.

ما اعضای انجمن مردان خانه‌تکانی نکن به هیچ قیمتی...

- هان، چیه خانم؟... صدات نمی‌رسه...

- پ...

- وای نه! کف آشپزخونه رو حسابی سابیدم، به خدا دیگه همه چی تمیزه...

- ن...

- باشه اومدم... یه خط مونده بنویسم بیام...

خواننده محترم، شرمنده کار مهمی برایم پیش آمده باید مرخص بشوم. چند نکته و توصیه دیگر مانده که بعداً عرض می‌کنم. فعلاً./۸۴۱/پ۲۰۰/س

محمدرضا آتشین صدف

ارسال نظرات