۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۵۵۷۲۸۱
امام جمعه رفسنجان:

دولت مردان انگیزه ای برای اجرا کردن اقتصاد مقاومتی ندارند

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که دولت مردان انگیزه ای برای اجرا کردن اقتصاد مقاومتی در کشور ندارند، گفت: اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی نیاز به جدیت و پشتکار دارد و دولتی که اعتقادی به تولید داخلی ندارد، نمی تواند در فرهنگ اقتصاد مقاومتی، موفق عمل کند.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: شعار دادن و جلسه برگزار کردن تنها کار دولت در سیاست اقتصاد مقاومتی در سال جاری بود.

وی افزود: مردم اثرات اقتصاد مقاومتی را در زندگی خود مشاهده نکردند و اقتصاد مقاومتی زمانی برای مردم فایده دارد که دولت مردان به تولیدات داخلی اطمینان کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که بیکاری و تورم از اساسی ترین مشکلات کشور در باب اقتصاد شمرده می شود، ابراز داشت: کم کاری مسؤولان مهم ترین دلیل برای عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی با اشاره به این که دولت روحانی به دولتی پیر معروف بوده و افراد پیر نمی توانند برای جامعه کاری را انجام دهند، خاطرنشان کرد: دولت مردان انگیزه ای برای اجرا کردن اقتصاد مقاومتی در کشور ندارند.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: رهبر انقلاب در سخنرانی های خود بیان کرده که تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی، اهمیت دادن به تولید داخلی است.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با بیان این که مسؤولان در اقتصاد مقاوتی دلشان را به گرفتن جلسات شیرین کرده اند، ابراز داشت: جدیت و تلاش دو راهکار برای اجرا کردن اقتصاد مقاومتی است و زمانی که این دو نیرو در دولت باشد، اقتصاد مقاومتی در کشور عملی می شود.

وی در پایان با بیان این که آمارها در بحث اقتصاد مقاومتی نمی تواند مردم را فریب دهد، گفت: اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور نیاز به جدیت و پشتکار دارد و دولتی که اعتقادی به اقتصاد مقاوتی ندارد نمی تواند در فرهنگ اقتصاد مقاومتی موفق عمل کند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات