۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۵۷۲۶۱
امام جمعه موقت کرمان:

بانوان جامعه همسرداری و تربیت فرزند را از حضرت ام البنین بیاموزند

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به این که بانوان در جامعه حضرت ام البنین را در همسرداری و تربیت فرزند الگوی خود قرار دهند، گفت: فرزندان صالح و وفادار به امام و ولایت، نشانگر خوب تربیت کردن مادر است.
حجت الاسلام عرب پور

حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سالگرد وفات حضرت ام البنین، گفت: بانوان در جامعه  حضرت ام البنین را در همسرداری و تربیت فرزند الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به این که بانوان جامعه زمانی در کار خود موفق هستند که مادری خوب برای بچه ها باشند، بیان کرد: حضرت ام البنین توانست همانند حضرت زهرا(س) همسر خوبی برای امام علی(ع) باشد.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: همسر شجاع و مومنه حضرت امیر(ع) نمونه مادری شایسته در تربیت چهار فرزند ولایمتدار خود بود.

حجت الاسلام عربپور با بیان این که در دامن حضرت ام البنین فرزندانی رشید به اسلام هدیه شد، تاکید کرد: فرزندان صالح و وفادار به امام و ولایت، نشانگر خوب تربیت کردن مادر است.

امام جمعه موقت کرمان ایراد کرد: حضرت ام البنین در نگه داری بچه های حضرت زهرا(س) موفق عمل کرد و توانست همانند حضرت زهرا(س) مادری خوب برای حسن، حسین و زینب باشد.

وی با اشاره به این که درس وفادری حضرت ام البنین را نمی توان در زندگی او فراموش کرد، اظهار داشت: ابراز محبت حضرت ام البنین(س) به امام حسین(ع) نمونه ای از درس وفاداری ایشان است.

امام جمعه موقت کرمان در پایان گفت: وفاداری حضرت ابالفضل(ع) نماد ولایمتداری و تربیت شدن او در کلاس درس حضرت ام البنین است./9707/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات