۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۵۵۷۱۵۱
آیت الله موسوی اصفهانی مطرح کرد؛

مبارزه با حقوق های نجومی نخستین گام رسیدن به عدالت اجتماعی

امام جمعه موقت همدان گفت: عدالت اجتماعی یکی از مهم ترین مسائل کشور ما است، به ویژه که رهبر معظم انقلاب اخیرا در این باره اظهار نگرانی کرده است.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان و امام جمعه موقت شهر همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان بیان داشت: حضرت عباس(ع) ولایت پذیری خود را مدیون تربیت حضرت ام البنین(س) است.

وی با اشاره با جایگاه مهم مادر در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: از صدر اسلام تا کنون به ویژه دوران دفاع مقدس تربیت مادران سبب نقش آفرینی های فراوان از سوی شهدا شده و این بزرگ ترین درس از مادران نمونه برای آیندگان است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان بیان داشت: عدالت اجتماعی بکی از مهم ترین مسائل کشور ما است، به ویژه که رهبر معظم انقلاب اخیرا در این باره اظهار نگرانی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت تمامی انبیای الهی ابراز داشت: اجرای عدالت اجتماعی و رسیدن به جامعه مطلوب اسلامی، رسالت همه انبیا و اولیای الهی بوده و جمهوری اسلامی باید در صدد رسیدن به این مساله تلاشی دوچندان داشته باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی اظهار داشت: کادر سازی انقلابی باید از مدارس و در سنین پایین صورت بگیرد و فرزندانمان از سنین پایین باید با مفهوم عدالت آشنا شوند تا زمانی که مسؤولیتی بر عهده گرفتند بتوانند به بهترین نحو آن را به نتیجه برسانند.

وی در ادامه افزود: خدای تعالی ناظر به همه اعمال ما است و مسؤولانی که در راستای اجرای عدالت اجتماعی و کمک به مظلومان جامعه فعالیت نکنند قطعا دچار عذابی دردناک خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: دین داری بر همه کار ها مقدم تر است، اگر مسؤولی شایسته مسؤولیتی نیست باید کنار بکشد و کار را به کاردان بدهد و با این کار دین داری خود را اثبات کند.

وی در ادامه افزود: گام نخست در اجرایی شدن عدالت اجتماعی مبارزه با حقوق های نجومی است، بنده از منابعی شنیدم عده ای بعد از بازنشستگی نیز حقوق نجومی دریافت می کنند.

امام جمعه موقت همدان اظهار داشت: همه مردم باید از حقوق مسؤولان با خبر باشند و بدانند که فلان مسؤول چقدر و برای چه تا این میزان حقوق از دولت دریافت می کند.

وی در پایان گفت: اجرایی شدن عدالت اجتماعی به تنهایی وظیفه دولت نیست، در راستای اجرایی شدن مساله عدالت اجتماعی همه باید فعالیت کنند و جلوی ظلم را بگیرند، عده ای خود را با اختلاس گران مقایسه کرده و عمل زشت خود را توجیه می کنند که این اشتباهی بزرگ است./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات