۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۵۷۱۳۵
امام جمعه خرم آباد:

سیاست های آمریکا در صحنه بین المللی شکست خورد

امام جمعه خرم آباد با اشاره به دسیسه های اخیر آمریکا در صحنه بین المللی علیه ایران اسلامی، گفت: این توطئه های با شکست رو به رو شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد امام(ره) عنوان کرد: تأسیس این نهاد امری مهم برای کمک به نیازمندان و فقرزدایی است.

اساس اسلام بر توجه به نیازمندان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه اساس اسلام بر توجه به نیازمندان است، افزود: شکل گیری انقلاب نیز بر اساس حمایت از نیازمندان و کم کردن فاصله طبقاتی شکل گرفت.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به برنامه های موشکی و دفاعی ایران اشاره کرد و اینکه آمریکا نتوانست علیه برنامه دفاعی ایران در هفته های گذشته اقدامی انجام دهد، خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی مایه اقتدار ایران اسلامی است.

برنامه های دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به شکست توطئه های آمریکا در صحنه بین الملل تصریح کرد: ایران در زمینه برنامه های دفاعی و موشکی خود با هیچ کشوری مذاکره نمی کند، این مهم باید برای جهانیان روشن شود.

وی در ادامه به توطئه های دشمن در زمینه های مختلف اشاره کرد که در کشور آشوب و چالش به وجود بیاورد، گفت: هوشیاری و بیداری ملت ایران در هر زمینه ای نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: حضور با بصیرت ملت در صحنه و هوشیاری و تبعیت از رهبری رمز موفقیت و اقتدار ایران اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمن است.

ضرورت توجه به محیط زیست

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن روز درختکاری گفت: این روز نمادی برای توجه به محیط زیست و جلوگیری از خطرات پیش روی محیط زیست است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امروزه محیط زیست به دلیل برخی اعمال انسان ها خطرات فراوانی پیش رو دارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان با کمک مردم باید محیط زیست را در برابر این تهدیدها نجات دهند./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات