۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۵۷۱۳۲
امام جمعه موقت بیرجند:

مسؤولان با اقدام جدی در مسیر اقتصاد مقاومتی مشکلات را کم کنند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مسؤولان باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم، رکود و بیکاری باشند و این مشکلات را حل کنند، مسؤولان با اقدام جدی در مسیر اقتصاد مقاومتی مشکلات را کم کنند و دل به مذاکرات ندهند.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: خواسته های بسیاری از گروه های انحرافی تبدیل به عقده شده و در جنایات اخیر دراویش نیز این عقده ها سبب جنایت شد.

وی گفت: در میان گروه دراویش پرونده های متعددی وجود دارد که نشان می دهد گرفتار فسادهای بسیاری هستند و اغتشاشات اخیر نیز ریشه در پرونده های فساد دراویش دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به 13 جمادی الثانی، سالروز شهادت حضرت ام البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، افزود: حضرت ام البنین(س) مادر چهار شهید بودند و الگویی برای تمام مادران شهید هستند، این مادران با افتخار جوانان خود را وارد صحنه نبرد کردند تا امنیت کشور تضمین شود.

مختاری تصریح کرد: مسؤولان موظف هستند که دغدغه آن ها، دغدغه خانواده شهدا و مردم باشد، مدیران و مسؤولان نباید به سراغ حاشیه ها بروند و دغدغه های مردم را رفع کنند.

وی ادامه داد: فضای مجازی امروز در کشور مدیریت نشده و این فضای مسموم دین، اخلاق و فرهنگ جوانان را مورد هدف قرار داده است و دولت باید دغدغه آن مدیریت فضای مجازی باشد.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تحت مدیریت شبکه ملی ارتباطات بومی قرار بگیرد و از دولت درخواست می شود تا شبکه ملی ارتباطات راه اندازی کند و فضای مجازی کشور را مدیریت کنند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه عدالت یکی از دغدغه های خانواده شهدا و مردم است، اظهار کرد: قوای سه گانه باید دست کسانی که در طول 40 سال از انقلاب اسلامی به سوی بیت المال دست دراز شده را قطع کنند و اموال را به بیت المال برگردانند.

وی افزود: مسؤولان باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم، رکود و بیکاری باشند و این مشکلات را حل کنند، مسؤولان با اقدام جدی در مسیر اقتصادمقاومتی مشکلات را کم کنند و دل به مذاکرات ندهند، مردم به عنوان حل مشکلات اقتصادمقاومتی تن به ذلت برجام دیگر نمی دهند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به 15 اسفند، روز منابع طبیعی، گفت: مردم نسبت به منابع طبیعی مشکلات و گلایه های زیادی دارند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: چرا باید هر قانونی را تنها در خراسان جنوبی اجرا شود؟، چرا این قانون ها از استان های بهره مند آغاز نمی شود؟، اجرای قانون در کشور باید یکسان باشد.

وی با بیان اینکه اگر قانونی وجود دارد که سبب تضییع مالکین می شود باید اصلاح شود، بیان کرد: باید قانون ها یکسان سازی، اصلاح و عادلانه شود، نباید این قانون ها سبب آجر شدن نان مردم شود./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات