۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۵۶۹۸۴
معاون تبلیغ حوزه:

منشور روحانیت به اسناد آموزشی، پژوهشی و تبلیغی تبدیل شود

معاون تبلیغ حوزه با تقدیر از تدوین و انتشار موسوعه ۱۵ جلدی منشور حوزه و روحانیت، این اثر را بسیار ارزشمند توصیف کرد و خواستار تهیه و تدوین اسناد آموزشی، پژوهشی و تبلیغی از آن شد.
محمدحسن نبوی

به گزارش خبرگزاری رسا، ستاد رونمایی منشور، در راستای ترویج و تبیین اندیشه‌ حوزوی رهبر معظّم انقلاب اسلامی، شب گذشته به دیدار حجّت‌الإسلام‌ والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و مسؤول بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه رفتند.

حجّت‌الإسلام‌ والمسلمین نبوی پس از استماع گزارش اثر و مراسم رونمایی و برنامه‌های سابق و آتی ستاد رونمایی، با تقدیر و تشکّر از تولید این اثر فاخر، نکاتی را برای بهره‌برداری بهتر و عملیاتی‌تر از این موسوعه‌ فاخر بیان کرد.

وی با تذکّر این نکته که بخش قابل توجّهی از مدیران، شاید فرصت مطالعه‌ این حجم انبوه و البته مهم از این موسوعه را نداشته باشند، تأکید کرد: باید اسناد متنوّع آموزش، پژوهش، تبلیغ، و ... از این اثر استخراج شود و سپس محتواهای مربوط به آن به عنوان سندهای آن اسناد، پیوست آنها قرار گیرد تا این محتوای فاخر، به عمل نزدیک شود.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه، تولید آثار متنوّع بعدی از جمله تولید نرم افزار این اثر را از اقدامات لازم بعدی دانست و در عین حال، توزیع مکتوب این اثر را ضروری دانست.

وی در همین زمینه افزود: بنده با اینکه فعلاً مطالعاتم از طریق ابزار جدید است ولی به دوستان گفته‌ام خصوص این کتاب 15جلدی را برایم تهیه کنند تا از آن استفاده کنم.

مسؤول بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌ بر رصد عملیاتی‌شدن یا عدم تحقّق مطالبات رهبری معظّم نیز تأکید کرد و افزود: ارائه‌ گزارش خلأها و کاستی‌ها پشتوانه‌ای برای مسؤولان پیگیر تحقّق این دغدغه‌هاست تا به‌صورت مستند و اقناعی‌تری بتوانند تحقّق این مطالبات را از مراکز تصمیم‌گیر حوزه پیگیری کنند.

مدیر مؤسسه‌ حدیث لوح و قلم نیز در این دیدار، بر عزم این مجموعه بر معرّفی و تبیین این اثر در سطوح مختلف حوزه و به میدان آوردن سایر ظرفیت‌ها تأکید کرد.

وی افزود: در روزهای آتی طی دیدارهایی با مراجع معظّم تقلید و برخی أعلام صورت خواهدگرفت و با تبیین محتوا و ساختار اثر، گزارشی از مراسم رونمایی و برنامه‌های ستاد به محضر ایشان تقدیم خواهد شد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات