۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۶۶۷۸

نشست سالانه مبلغان مکتوب ادبی و هنری برگزار می شود

همایش تبلیغ و قلم(خاطره نگاری تبلیغی) با محوریت نشست سالانه مبلغان مکتوب، ادبی و هنری و اختتامیه مسابقه خاطره نگاری تبلیغ با حضور استاد قرائتی برگزار می شود.
نشست مبلغان مکتوب

به گزارش خبرگزاری رسا، جواد دلاوری مسؤول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گویی از برگزاری نشست سالانه مبلغان مکتوب، ادبی و هنری به همراه اختتامیه اولین مسابقه خاطره نگاری تبلیغی در تاریخ ۱۰ اسفند، از ساعت ۱۰ الی۱۲ با حضور مبلغان در مرکز همایش های غدیر خبر داد.

مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری اداره کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به اهمیت خاطره نگاری تبلیغی در ترویج معارف اسلامی و انتقال تجارب تبلیغی و استقبال مبلغان گرامی از اولین مسابقه خاطره نگاری تبلیغی، نشست سالانه مبلغان مکتوب، ادبی و هنری با محوریت تبلیغ و قلم (خاطره نگاری تبلیغی) با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار خواهد شد.

دلاوری به ارائه آمار شرکت کنندگان در مسابقه خاطره نگاری تبلیغی بلاغ پرداخت و عنوان داشت: مسابقه خاطره نگاری تبلیغی در دو بخش خاطرات بلند و کوتاه برگزار و ۲۸۹ اثر به بخش مکتوب ارسال شد که از این تعداد، ۶۴ اثر در بخش خاطرات بلند و ۲۲۵ اثر در بخش خاطرات کوتاه دریافت شد. نکته قابل توجه استقبال خوب و پررنگ خواهران مبلغه و اهل قلم از مسابقه خاطره نگاری تبلیغی بود که از مجموعه آثار دریافت شده ۹ اثر در بخش خاطرات بلند و ۲۰ اثر در بخش خاطرات کوتاه متعلق به خواهران مبلغه بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت نویسندگی در حوزه تبلیغ و با توجه به تجارب گرانسنگ حجت الاسلام قرائتی از ایشان برای این نشست دعوت به عمل آمد که محوریت اصلی این برنامه صحبت های حجت الاسلام قرائتی با موضوع مبلغ و قلم (خاطره نگاری تبلیغی) خواهد بود. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات