۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۵۶۶۳۲
حجت الاسلام آزادی خواه در گفت وگو با رسا:

هدف آمریکا و غرب از مذاکره مراوده منطقی با ایران نیست | برجام مقدمه‌ سیطره بر کشور بود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است هدف آمریکایی‌ها و غرب مراوده منطقی با ایران و هیچ کشور دیگری نیست بلکه تنها به دنبال حفظ منافع خود هستند.
حجت الاسلام احد آزادی خواه

حجت الاسلام احد آزادی خواهسخنگوی کمیسیون فرهنگی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه توان موشکی ایران با هیچ کشوری قابل مذاکره نیست، گفت: بر اساس روایات تجربه برادر علم است.

وی افزود: تجربه ثابت کرده است هدف آمریکایی‌ها مراوده منطقی با جمهوری اسلامی ایران و هیچ کشور دیگری نیست بلکه تنها به دنبال حفظ منافع خود هستند و این امر را با سیطره بر منافع ملت‌ها و تسلط وحشیانه بر آنان دنبال می‌کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: اوضاع نابسامان و دخالت خونین آمریکا در کشورهای عراق، بحرین، یمن، افغانستان و سوریه دلیل بر این مدعی است بنابراین اوضاع بحرانی منطقه نشان از دخالت و سیطره آمریکا بر کشورهای مختلف است.

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه برجام مقدمه‌ای بود برای سیطره دشمنان بر ایران بود، ابراز کرد: برجام مقدمه‌ای برای مذاکره منطقی دو جانبه که  نتیجه داشته باشد و  حقوق کشور مراعات شود، نبود؛ برجام یک نقشه شوم علیه جمهوری اسلامی بود برای همین بعد از یک دوره چهارساله تلاش دیپلماسی برای به نتیجه رساندن برجام، تلاش‌ها ناکام ماند و دنیا به بد عهدی آمریکا پی برد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با استناد به کلام رهبری که فرمودند اعتماد به دشمن بی نتیجه است، اظهار داشت: اعتماد به دشمن نهایتش پشیمانی است مسؤولان باید تکیه‌گاه خودشان را مردم قرار دهند چرا که تکیه کردن به خارج کشور یک تکیه گاه دروغین است./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات