۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۵۶۶۰۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

افزایش مبانی اعتقادی سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همت عمومی، تدوین برنامه های راهبردی و افزایش مبانی اعتقادی سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: همت عمومی، تدوین برنامه های عملیاتی و راهبردی و تلاش در راستای افزایش مبانی اعتقادی سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه اسلامی ایران می شود.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با گذشت ۳۹ سال از انقلاب، همواره در مقابل عیادی استکباری قد رشید بلند کرده و استوار ایستاده است، اظهار داشت: صداقت انقلاب، نیروهای انقلابی و رهبر معظم انقلاب با هیچ نیرو و جایگاه دیگری در سایر کشورها قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام قربان پور با اشاره به ظهور جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حاکمیت نوپای مستقل، گفت: ملت بصیر در قیاس مبنایی، مبارزاتی و پایبندی به اصول عملیاتی جمهوری اسلامی با سایر کشورها، به امتیازات ایران پی برده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در رابطه با بصیرت ملت شریف ایران، خاطرنشان کرد: اصل ولایت پذیری، پذیرش جایگاه رهبر معظم انقلاب، حاکمیت دینی، مبانی اعتقادی و تحقق آرمان هایی که مباحث اسلامی در آن وجود دارد، اولین علت افزایش آگاهی مردم است.

حجت الاسلام قربان پور ادامه داد: دشمن ستیزی جمهوری اسلامی ایران و خلق و خو و خصلت نامردانه و ضد انسانی کشورهای سلطه گر، دومین دلیل بیداری ملت و استواری آن ها در مقابل دشمنان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گسترش اسلام در تمام نقاط جهان را آرمان ارزشی و اثرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: یکی از معیارهای ارزشمند، متقن و مطابق طبع و فطرت بشری، عدالت گستری است که با ظهور امام زمان(عج)، محقق می شود.

وی اضافه کرد: محرومیت های موجود قبل از انقلاب، توقعات ایجاد شده پس از آن و خیانت های اجتماعی و اقتصادی در طول سالیان گذشته، سبب عدم دستیابی به آرمان بلند و ارزشی انقلاب اسلامی که همان عدالت اجتماعی است، شد.

حجت الاسلام قربان پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران گرفتار سوء مدیریت، عدم برنامه ریزی، تغییر اولویت ها و ارتجاع شده است، گفت: ملت شریف ایران اسلامی باید به اصالت اسلام و اصل انقلاب وفادار باشند و بدون توقع خاصی به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق و مدون مطابق اولویت های جامعه، بیان کرد: خواسته های عمومی ملت و توقعات آن ها باید تعدیل شود./842/ت303/ب1

ارسال نظرات