۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۵۶۴۴۹
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نورآباد خبرداد؛

برگزاری جشنواره کتاب یار در مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نورآباد از برگزاری جشنواره کتاب یار در مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات کتابخوانی با هدف ایجاد رقابت سالم و تشویق طلاب به مطالعه برگزار شد.
 مسابقه کتابخوانی

زینب حیدریان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: جشنواره کتاب یار در این مدرسه علمیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشنواره کتاب یار با هدف تبیین و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شد، افزود: در راستای برگزاری این جشنواره به هفت نفر از خواهران طلبه شهرستان نورآباد که رتبه های برتر را کسب کردند، جوایزی اهدا شد.

حیدریان یادآور شد: نفرات برتر طلابی بودند که در مسابقات کتاب یار و سیر مطالعاتی بهار، تابستان، پاییز وزمستان شرکت کردند.

وی به اهمیت و ضرورت کتابخوانی پرداخت و گفت: کتابخوانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و طلاب افزون بر مطالعه دروس خود باید مطالعه آزاد نیز داشته باشند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد کتابخوانی و تقویت اطلاعات علمی و عمومی لازمه موفقیت در عرصه تحصیل و تبلیغ برای طلاب است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ کتابخوانی در جامعه امروز کمرنگ شده است، خاطرنشان کرد: طلاب باید در زمینه تقویت این مهم در جامعه به ویژه بین نسل جوان تلاش کنند.

حیدریان کتابخوانی را لازمه سلامت روح و روان دانست و گفت: کتاب باید به عنوان یک اصل مورد توجه خانواده ها قرار گیرد و والدین با کتابخوانی و خرید کتب مختلف برای فرزندان خود الگو باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با هدف ایجاد رقابت سالم و تشویق طلاب به مطالعه صورت می گیرد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات