۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۵۶۴۱۶
نماینده انتشارات دارالهدی مطرح کرد؛

"انتساب امام صادق به ابوبکر دروغ است" در صدر پرفروش‌ها

طائی‌زاده گفت: این کتاب در ۳ هزار نسخه تولید شده است که به‌عنوان پرفروش‌ترین آثار انتشارات دارالهدی لاحیاء الثراث محسوب می‌شود.
کتاب «انتساب امام صادق(ع) به ابوبکر دروغ است»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین، حسین طائی‌زاده، نماینده انتشارات دارالهدی لاحیاء الثرا،با اشاره به اینکه انتشارات دارالهدی لاحیاء الثرات انتشاراتی بیروتی ایرانی است که به نشر کتب مذهبی، تاریخی و جغرافیا اهتمام دارد، اظهار کرد: این انتشارات به تولید کتب ضد تکفیر و وهابیت اهتمام داشته و در نمایشگاه‌های داخلی و کشورهای همسایه شرکت می‌کند.

وی بابیان اینکه رسالت انتشارات مذکور در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده‌است، افزود: اثبات امامت و ولایت و رساندن صدا و فضائل اهل‌بیت(ع) از اهداف این انتشارات به‌شمار می‌رود.

نماینده انتشارات دارالهدی لاحیاء الثرات تعداد کتب منتشر شده انتشارات را حدود ۱۴۰ عنوان برشمرد و ابراز کرد: کتب «آل الزبیر»، «ابوطالب اولین مسلمان»، «انتساب امام صادق(ع) به ابوبکر دروغ است» و «تفسیر کامل روایی قرآن کریم» ازجمله آثار به‌شمار می‌روند.

 وی کتاب «انتساب امام صادق(ع) به ابوبکر دروغ است» را که به قلم نجاح طائی است، مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: این کتاب در ۳ هزار نسخه تولید شده و دارای ۴ بخش است که به‌عنوان پرفروش‌ترین کتب انتشارات محسوب می‌شود.

طائی‌زاده افزود:در فصل نخست کتاب روایت ساختگی جنابذی حنبلی مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس رد می‌شود، در فصل دوم دروغ بودن روایت ابن صدیق را مطرح شده و تناقضات آن با آنچه صحیح است مطابقت داده‌شده و حقیقت آشکار می‌شود.

وی بابیان اینکه فصل سوم تحریف روایت به‌وسیله ابونضره مطرح‌شده که با دلایل و مستندات نویسنده رد می‌شود، ادامه داد: در فصل چهارم نیزبا آشکار کردن حقیقت به‌وسیله استناد به قرآن کریم و حدیث شریف این روایات سیاسی را مردود می‌داند.

نماینده انتشارات دارالهدی لاحیاء الثرات بااشاره به اینکه شرکت در نمایشگاه‌ها رسالت و وظیفه‌ای برای بیان صدای تشیع است، ابراز کرد: به این منظور حتی در نمایشگاه‌های شهرهایی چون بغداد که از لحاظ امنیت دچار مشکل هستند نیز شرکت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کتب به کشورهای همسایه فرستاده می‌شوند، همچنین برخی کتب به مصر ارسال‌شده که با استقبال خوبی همراه بوده‌است.

طائی‌زاده با بیان اینکه برخی کتب به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر می‌شوند، عنوان کرد: کتاب «داستان راستان» شهید مطهری به زبان چینی تهیه‌شده و در میان مسلمانان چین توزیع شده‌است که با استقبال ویژه‌ای همراه بوده‌است.

وی با تاکید براینکه بیشتر عناوین انتشارات جدید بوده و به موضوعات مطرح روز می‌پردازد، گفت: اقدامات جهان اسلام و مشکلاتی چون داعش و وهابیت این دغدغه را ایجاد می‌کند که در مقام پاسخ درآيیم و مانع از جذب بیشتر این فرقه‌ها شویم.

نماینده انتشارات دارالهدی لاحیاء الثرات خاطرنشان کرد: تفاوت کتب این انتشارات با سایر ناشران در این است که همگام با وحدت اسلامی و تلاش برای حفظ اتحاد مسلمانان مباحث علمی را مطرح کرده و در راستای اتحاد بیشتر مسلمانان تلاش می‌کنیم./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات