۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۵۶۴۰۹
رییس تبلیغات اسلامی دورود خبر داد؛

فعالیت ۸۰ مبلغ بومی در شهرستان دورود

رییس تبلیغات اسلامی دورود گفت: ۸۰ نفر از مبلغان خواهر و برادر این شهرستان به صورت مستمر و در راستای تبیین و ترویج ارزش های دینی در جمع مردم به ویژه نسل جوان حضور دارند.
مبلغان

حجت الاسلام محمدرضا تقویان، رییس تبلیغات اسلامی دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در شهرستان دورود 80 مبلغ خواهر و برادر فعالیت دارند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت مبلغان در جامعه عنوان کرد: فعالیت به موقع و مؤثر مبلغان لازمه بصیرت بخشی و معرفت افزایی در جامعه است.

رییس تبلیغات اسلامی دورود با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی و فرهنگی خاطرنشان کرد: مبلغان با تبلغ به موقع و هدفمند تلاش می کنند آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را نسبت به مسائل روز آگاه سازند.

وی عنوان داشت: فعالیت مبلغان در مناطق روستایی و شهری امری مهم برای مصون سازی نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی و مقابله با هجمه های فرهنگی است.

حجت الاسلام تقویان ادامه داد: امروزه کانون خانواده، تربیت جوانان، دور ساختن نسل نو از انقلاب و کمرنگ کردن ارزش ها بین این قشر، بی حجابی و بی بندو باری از جمله  توطئه های دشمنان در جبهه جنگ نرم است.

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با این آسیب ها و جلوگیری از ورود آسیب ها به کانون خانواده که آثار مخرب فراوانی در پی دارد، مبلغان در جمع مردم به ویژه نسل جوان حضوری مستمر دارند.

رییس تبلیغات اسلامی دورود تبیین مطالبات رهبر معظم انقلاب، برگزاری مراسم دینی و مذهبی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی را از جمله فعالیت مبلغان عنوان کرد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات