۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۵۶۴۰۲

تولید نرم‌افزار «حدیث ولایت» به همت دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نرم‌افزار «حدیث ولایت» شامل مجموعه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است را تولید کرده‌است.
نرم‌افزار «حدیث ولایت»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم، دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در بخش دفاع مقدس سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قمحضور یافته است.

این مرکز از سال ۱۳۸۸ تاکنون فعالیت خود را به‌صورت سازماندهی‌شده و منسجم آغاز کرده‌است و کتب متعددی را در دو دسته‌بندی کلی رساله‌های آموزشی(درس‌های خارج فقه ایشان) و کتب بیانات ایشان (مجموعه عقاید و نظرات ایشان درخصوص موضوعات مختلف که در سخنرانی‌های معظم له در طی سالیان بیان شده‌است) تولید کرده‌است.

لازم به ذکر است رسالت این مرکز، حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب بوده که تاکنون بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب توسط آن تالیف و تهیه شده‌است.

نکته قابل توجه دیگر استقبال بی‌نظیر مردم از آثار معظم له است، چراکه عده‌ای از مردم مقلد ایشان بوده و عده‌ای نیز علاقه بسیاری به ایشان دارند، همچنین عده‌ای از مردم به‌دلیل ارزشمندبودن سخنان ایشان از این آثار استقبال می‌کنند.

«روش تحلیل سیاسی»، «مصلح عشق»، «نقش و رسالت زن»، «مجموعه کتب بیداری اسلامی»، «آفتاب در مصاف»، «پروانه‌های جوانی» و «توهم سلطه» ازجمله آثار ایشان به‌شمار می‌رود.

«آفتاب در مصاف» مجوعه سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب در قبل و بعد از انقلاب اسلامی بوده و کتاب «مصلح عشق» توصیه‌های ایشان به زوج‌های جوان است، همچنین در «روش تحلیل سیاسی» به مهارت‌ها، فنون و قوائد روش‌های تحلیل پرداخته شده‌است.

قابل توجه است که نرم‌افزار حدیث ولایت شامل مجموعه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که متن كامل سخنرانی‌‌ها، بیانات، خطبه‌‌ها، مصاحبه‌‌ها، مكتوبات، دیدارها، پیام‌ها، نامه‌‌ها، پاسخ‌‌ها، تقدیها، دستخط‌‌ها و غیره ایشان از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۴ در آن گردآوری شده‌است.

لازم به ذکر است که پژوهشگران، محققان، مولفان و اندیشمندان می‌توانند برای چاپ آثار تالیفی خود به این مرکز مراجعه کرده و از نظرات آن‌ بهره‌مند شوند./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات