۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۵۶۳۷۰
با حضور مسؤولان استانی؛

مراسم تشییع و وداع با پیکر امام جمعه فقید طبس برگزار شد

مراسم تشییع و وداع با پیکر حجت الاسلام مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس با حضور مسؤولان استانی از محل مصلی نمازجمعه طبس به سمت آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
تشییع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، صبح امروز مراسم تشییع و وداع با پیکر حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی از محل مصلی نمازجمعه طبس به سمت آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

نماز میت نیز به امامت حجت الاسلام نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر پیکر امام جمعه فقید طبس اقامه شد.

همچنین در این مراسم پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری قرائت شد.

گفتنی است؛ پیکر حجت الاسلام مهاجریان مقدم فردا یکشنبه از ساعت 9 صبح در مشهد از مدرسه حضرت حجت واقع در 20 متری طلاب تشییع و در جوار حرم امام رضا(ع) به خاک سپرده می شود.

امام جمعه طبس روز گذشته در سن 75 سالگی به علت ایست قلبی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی این شهر درگذشت، وی از سال 68 امامت جمعه طبس را بر عهده داشت.

تدریس در حوزه علمیه مشهد، تأسیس مدرسه علمیه حضرت حجت(عج)، قائم مقامی کمیته انقلاب اسلامی در سال 59 و امامت جمعه طبس از جمله خدمات و فعالیت های وی بوده است./880/پ204/ب1

ارسال نظرات