۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۵۶۳۶۵
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه:

حجت الاسلام مهاجریان عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و انقلاب گذراند

حجت الاسلام رضوانی نسب در پیامی به مناسبت درگذشت امام جمعه طبس، گفت: این روحانی پرتوان و پرکار و خدوم و با اخلاص، عمر با برکتی را به ویژه در سه دهه در سنگر امامت جمعه طبس، در خدمت اسلام و انقلاب و مردم گذرانید.
رضوانی نسب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، نماینده طلاب و فضلای طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم طی پیامی درگذشت حجت الاسلام مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام رضوانی نسب آمده است؛ خبر درگذشت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدابراهیم مهاجریان که عمر پر برکت خود را در راه گسترش شریعت نبوی و سیره علوی گذراند موجب تأثر و تأسف گردید.

این پیام می افزاید: خداوند آن عالم بزرگوار را در اعلی علیین جای دهد و مورد مغفرت الهی و همجواری با حضرت سیدالشهدا(ع) قرار دهد، این روحانی پر توان و پر کار و خدوم و با اخلاص، عمر با برکتی را به ویژه در سه دهه در سنگر امامت جمعه طبس، در خدمت اسلام و انقلاب و مردم گذرانید.

همچنین در ادامه این پیام آمده است: اینجانب رحلت این روحانی شریف را به مردم عزیز طبس و فضلا و روحانیت آن شهرستان و به خانواده گرامی و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و برای ایشان از خداوند متعال صبر آرزومندم./880/پ204/ب1

ارسال نظرات