۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹
کد خبر: ۵۵۶۳۲۰
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری مطرح کرد؛

شهدا محصول هیأت‌ها، مساجد و محافل مذهبی

رییس مؤسسه روایت‌گری سیره شهدا با تأکید بر اینکه شهدا محصول هیأت‌ها، مساجد و محافل مذهبی هستند، گفت: اگر دشمن بتواند جوانان را از روحانیت، مساجد و محافل مذهبی جدا کند، قطعاً پیروز می شود.
ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری شب گذشته در سومین یادواره شهدای نائینی‌ مقیم‌ قم که در حسینیه آیت الله میرزای نائینی قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مجلس شهدا، مجلس میهمانی لاله ها است، گفت: انسان باید نسبت به مقام شهدا حسرت بخورد و تلاش کند تا به آن مقام برسد.

رییس مؤسسه روایت‌گری سیره شهدا با بیان اینکه شهادت رزقی است که خداوند به بندگان محبوب خود عطا می کند، اظهار داشت: شهدا در میدان رقابت های دنیا پیروز شدند.

وی ادامه داد: پیام شهدا به انسان ها این است که با تقواپیشگی می توان به مقام رفیع شهادت رسید و به مقام شفاعت نائل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی شهدا این است که حلال وار زندگی کردند، بنابراین انسان هایی که پاک تربیت نشوند، نخواهند توانست به مقام تقرب به خداوند دست پیدا کنند.

رییس مؤسسه روایت‌گری سیره شهدا تأکید کرد: پدران و‌ مادران شهدا اهل مراقبت بودند که فرزندان شان صالح تربیت شدند.

وی اضافه کرد: بی تردید اغتشاش‌گرانی که در اغتشاشات اخیر در تهران و شهرستان‌ها عده ای را به شهادت رساندند و همچنین دراویشی که چند روز قبل مأموران نیروی انتظامی و بسیجیان را شهید کردند، لقمه و نطفه شان پاک نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با تأکید بر اینکه شهدا محصول هیأت‌ها، مساجد و محافل مذهبی هستند، ابراز داشت: اگر دشمن بتواند جوانان را از روحانیت، مساجد و محافل مذهبی جدا کند، قطعاً پیروز می شود.

رییس مؤسسه روایت‌گری سیره شهدا با اشاره به اینکه امروزه دشمن در فضای مجازی توانسته است گوش‌ و چشم جوانان را پر کند، عنوان کرد: درست است که روحانیت در رسانه ملی حضور دارند، اما باید گفت امروزه آمار بینندگان صداوسیما کم شده است و فضای مجازی مخاطب بیشتری دارد.

وی ادامه داد: امروزه باید به جوانان در مساجد و محافل مذهبی میدان داد، زیرا بر اساس نص آیات قرآن کریم اگر جوانان را زیر عَلَم اسلام جمع نکنیم، دشمن آنها را جذب می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری یادآور شد: پدران و‌ مادران باید در تربیت فرزندان‌شان جنبه های اخروی را در نظر بگیرند./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات