۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۵۶۳۰۲
آیت الله طه محمدی:

عدالت اجتماعی رأس کار مسؤولان قرار گیرد

امام جمعه همدان گفت: مساله عدالت اجتماعی و رسیدگی به مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان باید رإس کار مسؤولان قرار بگیرد.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه همدان بیان داشت: دین اسلام دین کرامت انسان به شمار می رود که در همه بخش های احکام این به عزت نفس انسان توجه شده است.

وی تصریح کرد: فرهنگ غرب در ظاهر فرهنگی زیبا است اما این فرهنگ برای کرامت انسانی هیچ برنامه ای ندارد و به دنبال افکار مادی گرایه شخصیت انسان را به تزلزل می کشاند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به اتفاق انسان کشی در فلوریدای آمریکا گفت: در آمریکا این اولین باری نیست که یک نفر امنیت انسان ها را خدشه دار می کند و این نتیجه افکار غلط غربی ها است به صورتی که ترامپ احمق می گوید معمان نیز باید با خود اسلحه حمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در تهران خاطرنشان کرد: تعدادی خود را اهل عرفان و سلوک می دانسته و امنیت گران بها را خدشه دار کردند و نیروهای امنیتی ایران اعم از نیروهای نیروی انتظامی و بسیج با جانفشانی و ایثار جلوی این افراد ایستاده و با جان خود حافظ امنیت شدند.

امام جمعه همدان بیان داشت: اگر نیروهای امنیتی مقابل این اغتشاشات به صورت محکم ایستادگی می کردند حقوق بشر نا عادل، در شبکه ها سر و صدا می کردند اما حالا که از نیروهای امنیتی به شهادت رسیده و اموال عمومی و اموال مردم تخریب شده این حقوق بشر سر خود را همانند کپک به زیر برده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تربیت فقط با تمسک به اهل بیت(ع) حاصل می شود گفت: وجود موانع تربیتی سبب شده تا تربیت فرزندان در جامعه یکی از مسایل مهم شود و فقط با ترویج سبک زندگی اسلامی تربیت حاصل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متاسفانه در جهان اوضاعی حاکم شده که کشت و کشتار انسان همانند جنگ و حتی بیشتر شده و این مساله از افکار غلط غرب نشات گرفته است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تلاش مسؤولان در راستای افزایش عدالت اجتماعی ابراز داشت: مساله عدالت اجتماعی و رسیدگی به مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان باید راس کار مسؤولان قرار بگیرد./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات