۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۵۶۳۰۰
آیت الله شاهچراغی:

دستگاه قضا به سرعت قاتلان خیابان پاسداران را قصاص کند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: از دستگاه‌های قضایی خواستاریم تا به‌سرعت عوامل این اغتشاش را قصاص کند و انتقام خون شهیدان خیابان پاسداران را بگیرد.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی سمنان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران خاری است در چشم دشمنان و تا زمانی که این انقلاب را از بین نبرند دست از توطئه و دسیسه‌چینی برنمی‌دارند.

وی با بیان اینکه ایجاد ناامنی مهم‌ترین توطئه دشمن برای از بین بردن اعتماد مردم نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اعلام کرد: در چند سال اخیر شاهد تعداد زیادی حملات تروریستی و اغتشاش‌گران و از بین بردن امنیتی عمومی در برخی نقاط کشور بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه دراویش یک فرقه‌ای است که اهالی آن خود را مدعی عرفان می‌دانند تصریح کرد: این گروه با حملات وحشیانه یک سرباز، یک بسیجی و یک نفر از مأموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند و با ایجاد ناامنی و رعب و وحشت اهالی خیابان پاسداران را مورد آزار و اذیت قراردادند.

وی ضمن قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی برای مقابله با این افراد خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های قضایی خواستاریم تا به‌سرعت عوامل این اغتشاش را قصاص کند و انتقام خون شهیدان خیابان پاسداران را بگیرد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی باید با عواملی که امنیت اجتماعی و آرامش مردم را به بازی بگیرد به‌شدت برخورد کند افزود: آدم کشی و کشتار انسان‌ها با ماشین و اتوبوس نوع جدیدی بود که تاکنون مثل آن را ندیده بودم.

وی اظهار داشت: اقداماتی از مله اعتماد به بیگانگان و دشمنان سرسخت نظام، بی‌مبالاتی از بیت‌المال و همچنین اشرافی گری برخی مسئولان به‌شدت انقلاب اسلامی مردم را تخریب می‌کند و باید نسبت به رعایت این مسائل اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه در قضیه برجام به آمریکا اعتماد کردیم و شاهد بدعهدی این کشور بودیم اذعان کرد: حقوق نجومی مصداق بارزی از بی‌مبالاتی نسبت به بیت‌المال بود و مردم با دیدن این مسائل نسبت به انقلاب و نظام بی‌اعتماد می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه این مسائل چهره انقلاب و نظام مقدس ما را تخریب می‌کند یادآور شد: مسئولان باید دست از اشرافی گری بردارند و مانند مردم و در بین آن‌ها زندگی کنند تا بتوانند مشکلات عموم مردم را درک کنند و برای رفع آن‌ها چاره‌ای اساسی بی اندیشند.

آیت الله شاهچراغی در پایان با اشاره به اینکه در آستانه سال جدید مسئولان باید توجه ویژه‌ای به محرومان و مستضعفان داشته باشند تأکید کرد: اسراف یک حرام اقتصادی است و مردم نیز باید برای کمک به فقرا همکاری و مشارکت ویژه‌ای داشته باشند./977/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات