۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۲۹۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

اشرافی گری ارتجاع از انقلاب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اشرافی گری ارتجاع از انقلاب بوده و راه مقابله با آن، ساده زیستی مردم و مسؤولان است.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه از مردم استان به علت برگزاری مراسمات مناسب در سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) قدردانی کرد و گفت: اقدام  نیرو انتظامی تهران در سرکوب فرقه سازی و ایجاد آرامش در شهر ها که با تقدیم شهدا های این سازمان همراه شد، قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی در کشور حاکم است، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخرانی هایشان فرمودند آزادی با پیروزی انقلاب اسلامی در داخل کشور به صورت کامل اجرا می شود و مردم سالاری دینی حاکم است که نعمت بسیار بزرگی است.

امام جمعه ارومیه افزود: اینکه تمام تصمیمات مهم نظام توسط مردم و انتخاب مسؤولان کشور توسط رای مستقیم مردم صورت می گیرد نمونه ای از مردم سالاری دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: هم اکنون کشور ایران به یک قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده و در عرصه های مختلف کشور پیشرفت های بخصوصی صورت گرفته که از ثمرات انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: با وجود اینکه به بعضی اهداف تعیین شده در زمان پیروزی انقلاب نرسیده ایم ولی ارتجاع در انقلاب نباید صورت بگیرد که مقام معظم رهبری نیز در این خصوص هشدار داده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، اشرافی گری را ارتجاع از انقلاب خواند و گفت: راه مقابله با آن اشرافی گری، ساده زیستی مردم و مسؤولان است.

وی امتیاز طلبی، اعتماد به بیگانگان، توجه نکردن به استعداد های داخلی و توجه فقط به بیگانگان را از سایر ارتجاعات در انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: توجه به دستورات مقام معظم رهبری و اطلاعات از ایشان سبب حرکت در مسیر انقلاب شده و از ایجاد انحرافات در انقلاب جلوگیری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه اول نماز جمعه نیز با بیان اینکه قیامت روز حسرت و پشیمانی است، گفت: خداوند در قرآن اشاره می کند که روز قیامت حق است و وقوع آن حتمی است و کسانی که برای قیامت خود توشه ای ندارند حسرت خواهند خورد.

وی تصریح کرد: در قیامت هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و فقط اعمال خیری که در دنیا انجام داده ایم می تواند از شر عذاب قیامت برهاند، روز قیامت افزون بر آن که روز پشیمانی است روز شرمساری نیز بوده و افراد گناهکار می خواهند اعمال دنیوی خود را از دیگران پنهان کنند.

نماینده ولی فقیه در اذربایجان غربی تجسس و گمانه زنی در کار هایی شخصی را از نظر شرعی و اسلامی نادرست اعلام کرد و گفت: مسلمانان باید از تجسس در زندگی شخصی افراد پرهیز کنند، این عمل به قدری ناشایست است که خداوند دستور داده است که در کار های شخصی او نیز دخالت خواهد شد./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات