۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۵۶۲۹۶
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خیابان پاسداران

آیت الله علما با اشاره به لزوم برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خیابان پاسداران، گفت: اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران بی ارتباط با دشمنان انقلاب در خارج از کشور نیست.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ابراز داشت: پس از شکل گیری انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رمز موفقیت و پیشرفت انقلاب در چهل سال اخیر، تکیه بر مردم سالاری دینی و مشارکت و حمایت های مردم از انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی بسیاری از حوزه های تخصصی کشور در دست متخصصان خارجی بود اما امروز جوانان به برکت شکل گیری انقلاب اسلامی، دانش فراوانی کسب کرده و متخصصان بسیاری در حوزه های مختلف از جمله پزشکی تربیت شده اند.

آیت الله علما تاکید کرد: کشور با شکل گیری انقلاب، استقلال و شکوفایی خویش را به دست آورد و این پیشرفت موجب عصبانیت دشمنان انقلاب است.

وی در ادامه بیان داشت: دشمنان بارها به پیشرفت های انقلاب اعتراف کرده اند زیرا این پیشرفت های چشمگیر قابل انکار نیست.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج، یاد جانباختگان این سانحه را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به شهادت سه مامور نیروی انتظامی و یک بسیجی در خیابان پاسداران تهران مطرح کرد: اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران بی ارتباط با دشمنان انقلاب در خارج از کشور نیست.

آیت الله علما بیان داشت: دشمنان از هر راهی برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور استفاده می کنند بنابراین باید قدردان ایثارگری های شهدا در حفظ امنیت کشور بود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان خواستار برخورد قاطعانه با اغتشاشگران شد و عنوان داشت: باید با عوامل ایجاد ناآرامی و نا امنی در کشور برخورد قاطعانه صورت گیرد تا دیگر شاهد چنین اقداماتی علیه امنیت و آسایش کشور نباشیم./857/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات