۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۵۶۲۹۲
به همت مرکز مشاوره حیات طیبه؛

کارگاه مهارت‌ های زندگی ویژه خانواده های طلاب راه اندازی شد

کارگاه مهارت‌ های زندگی ویژه خانواده های طلاب به همت مرکز مشاوره حیات طیبه در اهواز راه اندازی می شود.
مهارت زندگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کارگاه مهارت‌ های زندگی در دو بخش «خانواده و همسرداری» و «فرزند پروری» در حوزه علمیه اهواز برگزار می ‌شود.

این کارگاه به همت مرکز مشاوره حیات طیبه و با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان، مرکز خدمات و دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان برگزار خواهد شد.

در بخش «خانواده و همسرداری» مطالبی پیرامون مهارت های ارتباطی زوجین، تفاوت ‌های زن و مرد، تنظیم نقش ‌ها و مرزها در خانواده، مهارت حل مسأله، مهارت حل تعارض، مهارت کنترل خشم، مهارت مدیریت استرس و مدیریت روابط با خویشاوندان و در قالب ۵ تا ۸ جلسه ۹۰ دقیقه ای از سوی اساتید مدعو بیان خواهد شد.

از سوی دیگر در کارگاه فرزندپروری؛ متخصصان و مشاوران در محورهای تکنیک ‌های ارتباط والدین با فرزند، پرخاشگری کودکان، تکنیک ‌های بالابردن اعتماد به نفس، کنترل اضطراب و تربیت دینی فرزند در قالب ۵ تا ۸ جلسه ۹۰ دقیقه ای به مشاوره خواهند پرداخت.

حضور حداقل ۱۵ زوج و حداکثر ۲۰ زوج و عدم حضور فرزندان و طلاب مجرد از جمله شرایط برگزاری دوره است که علاقه مندان برای ثبت نام باید به معاونت های تهذیب مدارس علمیه اهواز مراجعه کنند./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات