۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۵۶۲۹۱
امام جمعه موقت اهواز:

حرکت به سوی اشرافی گری، ارتجاع است

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دولتمردان در تزریق عدالت در نظام اسلامی تلاش بیشتری نشان دهند، گفت: مقصود از ارتجاع از اهداف انقلاب آن است که بعضی ها زندگی اشرافی را در پی گیرند و نسبت به قشر مستضعف و محروم بی تفاوت باشند.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با تسلیت به خانواده های داغدیده سانحه سقوط هواپیمای مسافربری و همچنین حادثه خیابان پاسداران تهران ابراز داشت: با نزدیکی بیشتر به خطوط قرمز دشمن، فشار دشمن افزایش خواهد یافت هر چند که چنین فشارهایی برای ما مهم نیست تا آنجا که دشمن ترین دشمنش یعنی نتانیاهو در اجلاس امنیتی مونیخ؛ بال پهباد شاهد را نشان و خطاب به ظریف می گوید که شما هواپیمای ما را ساقط کردید.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در پی سقوط اخیر هواپیمای رژیم صهیونیستی؛ این رژیم چنین شکستی را در نیم قرن اخیر ندیده بود، اظهار داشت: اسطوره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که از آن به عنوان دست خدا یاد می کنند، شکست.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به اینکه رهبری بارها درباره نفوذ هشدار داده اند، خاطرنشان شد: برخی ها دانسته و یا ندانسته چون استحاله و برج نشین شدند درد محرومان را حس نمی کنند و رهبری هم در این باره اعلام خطر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه امروزه به ویروس منهدم کننده سیستم عامل کامپیوترها تروجان گفته می شود، تصریح کرد: برخی ها به دنبال تضعیف کشور از درون هستند که رهبری در دیدار اخیرشان دست بر چنین مواضعی گذاشت.

وی خطاب به مسؤولان کشوری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسؤولان دولتی و قضایی گفت: خودمان مشکلاتمان را حل و برایشان راه چاره در پیش گیریم مشکلی همچون گردوغبار، انتقال آب کارون، تعطیلی واحدهای صنعتی را متوجه قرار دهیم و مسؤولان کشوری در همه قوا باید بدانند خوزستان دینش را به اسلام ادا کرد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: مسؤولان کشور واحدهای صنعتی تعطیل شده را با مدیریت سالم و کوشا راه اندازی کنند تا حق خوزستان ادا شود.

خطیب نمازجمعه اهواز با اشاره به سخنان رهبری درباره پیشرفت های انقلاب اسلامی عنوان داشت: رهبری بیان داشت که در بحث عدالت لنگ می زنیم؛ از این رو دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسؤولان قوه قضائیه فرمایشات رهبری را سرلوحه قرار دهند و در تزریق عدالت در نظام اسلامی تلاش بیشتری نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: رهبری یکی از خطرات تهدیدکننده انقلاب را ارتجاع از انقلاب و اهدافش برشمرد و مقصود از ارتجاع از اهداف انقلاب آن است که بعضی ها زندگی اشرافی را در پی گیرند و نسبت به قشر مستضعف و محروم بی تفاوت باشند.

وی افزود: برخی ها در لاک اشرافی گری رفته و درد مردم را حس نمی کنند و حرکت به سوی اشرافی گری همان حرکت به سوی ارتجاع است.

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: رهبری یکی از ویژگی های اشرافی گری را تکیه بر دشمنان به جای تکیه بر مردم دانست و ما با اطمینان می گوییم که آینده کشور روشن و نویدبخش است./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات